پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » انعکاس اعتراضات مردم ایران در فاکس نیوز: جو بایدن در مقابل اعتراضات ایرانیان که شعار می دهند، «آمریکا دشمن ما نیست»، سکوت کرده و غایب است

انعکاس اعتراضات مردم ایران در فاکس نیوز: جو بایدن در مقابل اعتراضات ایرانیان که شعار می دهند، «آمریکا دشمن ما نیست»، سکوت کرده و غایب است

فاکس نیوز روز ۸خرداد در گزارشی از اعتراضات مردم خوزستان علیه رژیم آخوندی به‌دنبال فاجعه فرو ریختن متروپل گفت: در تظاهرات آبادان مردم علیه شخص خامنه‌ای شعار دادند «خامنه‌ای قاتله، حکومتش باطله».

اعتراضات می‌تواند تأثیری جهانی داشته باشد زیرا تظاهر کنندگان از هزینه‌های رژیم برای جاه‌طلبیهای تروریسم سخن می‌گویند.

با ادامه تشدید و گسترش اعتراضات، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در حاشیه مانده است و شخصاً به پشتیبانی از اعتراضات علیه رژیم آخوندی نیامده است.

اعتراضات علیه مشروعیت جمهوری اسلامی به دلایل متعددی از جمله افزایش قیمت مواد غذایی، فرو ریختن یک ساختمان آپارتمانی با برجهای دوقلو که منجر به کشته شدن حداقل ۲۹نفر شد (با بیم آن می‌رود که کشته‌های بیشتری در زیر آوارها کشته شوند) سراسر کشور پهناور را فراگرفته است. انزجار قابل توجهی از رژیم آخوندی بروز کرده است.

در تظاهرات پنجشنبه‌شب در شهر آبادان واقع در جنوب غربی، جایی که ساختمان فرو ریخته بود، مردم، علی‌رغم استقرار نیروهای ضدشورش، شعارهایی علیه شخص علی خامنه‌ای ولی‌فقیه سر دادند و گفتند: خامنه‌ای قاتل است، حکومتش باطل است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...