پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » حمایت مردم مبارز و آزادی‌خواه زاهدان از وحید بهشتی که در بیست و سومین روز از تحصن و اعتصاب غذای خود در مقابل وزارت خارجه انگلستان می‌باشد

حمایت مردم مبارز و آزادی‌خواه زاهدان از وحید بهشتی که در بیست و سومین روز از تحصن و اعتصاب غذای خود در مقابل وزارت خارجه انگلستان می‌باشد

در واکنش به آخرین مصاحبه‌های وحید بهشتی فعال حقوق بشر و مدیر رسانه «در تی وی» که اعلام کرد در طول اعتصاب غذای خود تا روز بیستم بیش از ۸ کیلو وزن از دست داده است بسیاری از مردم و فعالان مدنی اعلام کرده که نگران سلامت او هستند، در همین راستا یکی از هموطنان بلوچ با پلاکاردی در دست خواهان پایان اعتصاب غذای وحید بهشتی شده است.

وحید بهشتی از دولت بریتانیا میخواهد که سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد و اعلام کرده تا حصول این هدف دست از اعتصاب غذا نخواهد کشید.

قدرت و اتحاد مردمی را دست کم نگیریم که بزرگترین ارتش‌های جهان در برابرشان پشه‌ای هم نیستند. آنها با پول مزدوری می‌کنند برای ستمگران و انگیزه‌ای ندارند. ولی ما برای آزای، برای خانواده، برای میهن، برای فرهنگ و شرف و انسانیت و عزیزانمان می‌جنگیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...