پخش زنده
Home » Uncategorized » قطع اینترنت و محاصره مسجد مکی زاهدان؛ مولوی نقشبندی به رژیم جمهوری اسلامی هشدار داد

قطع اینترنت و محاصره مسجد مکی زاهدان؛ مولوی نقشبندی به رژیم جمهوری اسلامی هشدار داد

در پی تنش‌آفرینی ماموران امنیتی رژیم ایران و بازداشت شماری از شهروندان بلوچ، روز جمعه پنجم اسفند، اینترنت این شهر مختل یا قطع شده است.

فضای شهر زاهدان به ویژه اطراف مسجد مکی امنیتی گزارش شده است. گفته می‌شود این مسجد از صبح جمعه در محاصره ماموران رژیم قرار دارد.

در پی تداوم سرکوب، بازداشت و آزار و اذیت نمازگزاران بلوچ در زاهدان توسط ماموران رژیم، دفتر مولوی عبدالغفار نقشبندی در بیانیه‌ای فوری به حاکمیت هشدار داد که در صورت تداوم محاصره مسجد مکی و سرکوب شهروندان، منتظر «فتوای تاریخی» باشند.

در متن این بیانیه که روز جمعه پنجم اسفند منتشرشده، نوشته شده است: «به اطلاع عموم اهل‌ سنت ايران به ويژه غيور مردان بلوچ می‌رساند؛ مسجد مکی زاهدان (قلب اهل‌ سنت ايران) هم اكنون در محاصره شديد نيروهای سركوب‌گر قرار دارد و سربازان وحشی در حال برخورد شديد و بازداشت انتظامات و نمازگزاران هستند.»

این بیانیه می‌افزاید: «دفتر مولوی عبدالغفار نقشبندی همه غيورمردان بلوچ را به صورت فوری پس از نمازهای جمعه سرتاسر استان به اعتراضات و قيام سراسری فراخوانده و به همه اعلام می‌داريم در صورت تداوم اين عمل وحشيانه منتظر فتوای تاريخی باشند.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

اعتراض علیرضا آخوندی به اظهارات مارک دوبیتز

عليرضا آخوندی ، نماینده پارلمان سوئد در اعتراض به اظهارات مارک دوبیتز که گفته بود ...