پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » تد کروز: رژیم جمهوری اسلامی تا زمانی که به خاکستر تاریخ تبدیل نشود، به تهدید امنیت و منافع آمریکاییها ادامه خواهد داد

تد کروز: رژیم جمهوری اسلامی تا زمانی که به خاکستر تاریخ تبدیل نشود، به تهدید امنیت و منافع آمریکاییها ادامه خواهد داد

تد کروز سناتور جمهوریخواه از ایالت تگزاس چهارشنبه ۱۴دی، به‌مناسبت سومین سالمرگ به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی با انتشار بیانیه‌ای نوشت: سه سال پیش ارتش آمریکا و نیروهای اطلاعاتی ما با توان بالا سردسته تروریستها را حذف کردند و من با افتخار قطعنامه‌یی را به سنا ارائه کردم که در آن بر لزوم تقدیر از دست‌اندرکاران این عملیات تأکید شد.

او گفت: این قطعنامه مورد حمایت قوی دو حزب جمهوریخواه و دموکرات قرار گرفت.

سناتور تد کروز در ادامه افزود: با توجه به ادامه تهدیدهای تروریستی جمهوری اسلامی و ایادی‌اش، شامل نیروی قدس، رژیم جمهوری اسلامی تا زمانی که به خاکستر تاریخ تبدیل نشود، به تهدید امنیت و منافع آمریکاییها ادامه خواهد داد.

پیش از این سناتور کروز در مورد کشته شدن پاسدار قاسم سلیمانی در سال۹۸ گفته بود: پایان کار قاسم سلیمانی، عدالتی فرخنده است که پس از مدتها سرانجام اجرا شد؛ عدالتی برای هزاران آمریکایی که توسط نیروهایش که تحت کنترل ایران بودند در سراسر خاورمیانه کشته یا زخمی شدند و نیز برای صدها هزار سوری و عراقی سُنی که توسط شبه‌نظامیان او پاکسازی قومی شده بودند.

در همین رابطه جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا نیز که در زمان کشته شدن قاسم سلیمانی کاندیدای ریاست‌جمهوری بود در بیانیه‌یی نوشته بود: هیچ آمریکایی برای مرگ قاسم سلیمانی سوگواری نخواهد کرد. او باید سزای اعمالش را بابت جرایمی که علیه نیروهای آمریکایی و هزاران بی‌گناه در منطقه مرتکب شده بود می‌دید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...