پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » «مرگ مشکوک» یکی دیگر از فرماندهان نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران

«مرگ مشکوک» یکی دیگر از فرماندهان نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران

خبرگزاریها اعلام کردند که یکی دیگر از فرماندهان سپاه قدس با نام سرهنگ علی اسماعیل زاده، در کرج بطرز مشکوکی مرده است. گفته شده است که او از همکاران حسن صیاد خدایی بوده است که درهفته گذشته در تهران ترور شده بود.

بر اساس گزارش منابع خبری از داخل کشور، علی اسماعیل‌زاده از پشت بام خانه‌اش به پایین پرتاب شده است و سپاه اعلام کرده او خودکشی کرده است.

بر اساس همین گزارش سرهنگ علی اسماعیل‌زاده پس ازسقوط از بام منزل مسکونی خود، به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است و پزشکان پس از معاینه برای او گواهی فوت صادر کرده‌اند. مقام‌های سپاه پاسداران به خانواده علی اسماعیل‌زاده گفته‌اند که او به دلیل مشکلات روانی ناشی از جدا شدن از همسرش، به زندگی خود خاتمه داده و نامه‌ای هم در این‌باره از خود به جای گذاشته است.

مرگ مشکوک سرهنگ علی اسماعیل‌زاده، هشت روز پس از آن اتفاق می‌افتد که یکی از همکاران نزدیک او روز اول خردادماه در تهران به ضرب پنج گلوله کشته شد. سرهنگ صیاد خدایی از فرماندهان واحد ۸۴۰ نیروی قدس سپاه پاسداران بود که در تهران هدف حمله دو موتورسوار قرار گرفت.

برخی منابع، سرهنگ صیاد خدایی را مسئول طراحی حملات برون مرزی و سوقصدهای متعدد در هند، تایوان، قبرس و گرجستان معرفی کرده‌اند. پس از کشته شدن سرهنگ صیاد خدایی، اطلاعات سپاه پاسداران که به دنبال سرنخ‌هایی در داخل نیروی قدس بوده است، به سرهنگ علی اسماعیل‌زاده مشکوک شده و او را به نشت اطلاعات به سرویس‌های اطلاعاتی متهم کرده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...