پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » اعتراف حقارت آمیز نماینده سابق مجلس فرمایشی: همه ما از ترس زندان و شکنجه اعتراض نمی‌کنیم!

اعتراف حقارت آمیز نماینده سابق مجلس فرمایشی: همه ما از ترس زندان و شکنجه اعتراض نمی‌کنیم!

نماینده و عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس نمایشی ششم درباره وضعیت کنونی کشور گفت: یک‌سری حقایق وجود دارد که نه ما جرات گفتن آن را داریم، نه شما. نمی‌خواهم در سن ۷۰ سالگی به دلیل انتقاد از انتصابات به زندان بروم!

به گزارش دیده‌بان ایران، ناصر قوامی درباره افرادی که خودشان را انقلابی می‌نامند و اکنون دولت را در اختیار دارند، گفت: آقایان انقلابی مگر قرار است علیه مردم فقیر کشور انقلاب کنید که دست‌بردار نیستید؟ ما یکبار انقلاب کردیم و آن هم علیه شاه بود! آقایان از خواب بیدار شوید. انقلاب تمام شد! در جمهوری اسلامی قرار است علیه کی انقلاب کنید؟ به ما بگویید که ما هم پشت سر شما علیه همان شخصی که شما می‌گویید انقلاب کنیم!

وی افزود: یکسری حقایق وجود دارد که نه ما جرات گفتن آن را داریم، نه شما. نمی‌خواهم در سن ۷۰ سالگی به دلیل انتقاد از انتصابات به زندان بروم!

این نماینده پیشین مجلس نظام با بیان اینکه مشکل اساسی کشور ما این است که اقتصاد ما به شدت بیمار است و متاسفانه پول ملی ما دیگر هیچ ارزشی ندارد، اظهار داشت: هم ما فعالان سیاسی، هم شما خبرنگاران و هم مردم می‌دانند که مشکل از کی و کجاست! همه ما از ترس زندان و شکنجه اعتراض نمی‌کنیم و حرف نمی‌زنیم!

قوامی عنوان کرد: یکسری از مشکلات وجود دارد که نه ما جرات گفتن آن را داریم و نه شما اجازه انتشار آن را! اگر ما ریشه و علت این مشکلات را بگوییم، گفته‌های ما را امنیتی تلقی کرده و با زور و خشونت با ما رفتار خواهند کرد. شما خبرنگاران هم بخواهید زیاد از این قضایا حرف بزنید به سرنوشت همان کسانی‌ که به زندان افتادند، دچار خواهید شد. بنابراین ما مجبوریم از این مسائل چشم‌پوشی کنیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...