پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » محسنی اژه ای با وقاحت باورنکردنی قتل و کشتار زندانیان در اوین را متوجه کسانی کرد که او از آنها با «عوامل دشمن» نام می برد

محسنی اژه ای با وقاحت باورنکردنی قتل و کشتار زندانیان در اوین را متوجه کسانی کرد که او از آنها با «عوامل دشمن» نام می برد

علی خامنه ای بجای شنیدن صدای انقلاب مردم ایران چند روز پیش پشت تریبون رفت و از واژه اغتشاشات به جای اعتراضات عمومی و فراگیر ملت ایران استفاده کرد و معترضان را عامل دشمن یا هم جهت با دشمن نامید.

وی با اظهاراتی گفت که با کسانیکه عامل دشمن هستند باید برخورد قهری و امنیتی صورت گیرد و با کسانیکه هم جهت با دشمن هستند باید کار های اصلاحی و فرهنگی صورت گرفت.

تلویحا اظهارات علی خامنه ای نشان داد که وی چراغ سبز سرکوب لجام گسیخته را به نیروهای امنیتی و لباس شخصی و بسیجی ها داده است.

امروز محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضایی در اظهاراتی گفته اتفاقات پیش آمده در زندان اوین کار «عوامل دشمن» بوده است.

وی این اقدامات را جنایت خواند و گفت اگر فردی در زندان اوین هنوز با خانواده اش تماس نگرفته باید هر چه سریعتر تماس برقرار کند.

لازم به ذکر است که اظهارات رئیس دستگاه قضایی نشان از آن دارد که ادعاهای هفته گذشته وی مبنی بر گفتگو با معترضان صرفا نمایشی بوده و محسنی اژه ای همچون دیگر سردمداران حکومت آخوندی نمی خواهند صدای انقلاب ملت بزرگ ایران را بشنوند، بلکه مرتبا تأکید دارند تا این اعتراضات را به خارج از مرزهای کشور مرتبط کنند تا با برخورد های قهری و امنیتی دست خود و نیروهایشان را برای سرکوب بازتر کنند.

موج قیام های مردمی سر باز ایستادن ندارد و به زودی امثال محسنی اژه ای ها در دادگاه های عادلانه و مردمی به حسابشان رسیدگی خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...