پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » ملاقات استاد سید عقیل هاشمی، کارشناس شبکه جهانی کلمه که با وحید بهشتی در سی و دومین روز تحصن او در کنار وزارت خارجه بریتانیا

ملاقات استاد سید عقیل هاشمی، کارشناس شبکه جهانی کلمه که با وحید بهشتی در سی و دومین روز تحصن او در کنار وزارت خارجه بریتانیا

استاد سید عقیل هاشمی، کارشناس شبکه جهانی کلمه به نمایندگی از این شبکه، با آقای وحید بهشتی فعال حقوق بشر و مدیر رسانه «دُرّ تی‌وی» که در سی و دومین روز از تحصن خود به سر می‌برد ملاقات نمود.

در این ملاقات خانم گلی میرشاهی که به تحصن آقای بهشتی پیوسته نیز حضور داشت.

وحید بهشتی ۳۲ روز است که مقابل ساختمان وزارت خارجه بریتانیا با خواست قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی دست به اعتصاب غذا زده است.

وی در ۳۰امین روز این اعتصاب در نامه سرگشاده‌ای خطاب به نخست وزیر و وزرای خارجه، کشور و امنیت بریتانیا از آنها خواسته است که با احترام به رای پارلمان این کشور در مورد اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی تعلل نکرده و مماشات با جمهوری اسلامی را کنار بگذارند و نام این نهاد نظامی- ایدئولوژیک نامتعارف را در فهرست گروه‌های تروریستی بریتانیا ثبت کنند.

گفتنی است که شبکه جهانی کلمه از ابتدای تحصن آقای بهشتی از وی حمایت کرده و پیام او را به مردم ایران و جهان انتقال داده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...