پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » خبرگزاری فارس، متعلق به سپاه تروریستی پاسداران خواهان حصر خانگی مولانا عبدالحمید شد

خبرگزاری فارس، متعلق به سپاه تروریستی پاسداران خواهان حصر خانگی مولانا عبدالحمید شد

به گزارش سنی نیوز، خبرگزاری فارس متعلق به سپاه تروریستی پاسداران، حمایت مولانا عبدالحمید اسماعیل‌زهی از بیانیه میرحسین موسوی که از سال ۱۳۸۹ در حصر خانگی است را بهانه قرار داد تا بار دیگر به یکی از عالی‌ترین مقام‌های مذهبی اهل‌سنت در ایران حمله کند.

این خبرگزاری نظامی که همواره در پرونده‌سازی برای شخصیت‌های منتقد جمهوری اسلامی نقش بازوی رسانه‌ای نهادهای امنیتی را بازی می‌کند، امام جمعه اهل‌سنت در زاهدان را به «تلاش برای برهم زدن امنیت عمومی» در این شهر متهم کرد و نوشت مواضع او با بیانیه میرحسین موسوی شباهت‌های زیادی دارد. این خبرگزاری با بازنشر بخش‌هایی از سخنان مولانا عبدالحمید که خواستار برگزاری رفراندوم و تغییر قانون اساسی شده بود، آن‌را مصداق «تاختن به قوانین قضایی جمهوری اسلامی» دانست و در پایان نوشت: «باید دید نهاد‌های امنیتی که دهم بهمن ماه عبدالمجید، مشاور امام جمعه مسجد مکی را بازداشت کردند در خصوص این همراهی عبدالحمید و میرحسین موسوی چه تصمیمی خواهند گرفت.»

نهادهای امنیتی بیش از ۱۲ سال است که میرحسین موسوی را در خانه‌اش حصر کرده‌اند. او به تازگی در بیانیه‌ای موضع پیشن خود درباره بازگشت به قانون اساسی جمهوری اسلامی را ناشدنی دانست و خواستار برگزاری رفراندوم و تشکیل مجلس مؤسسان برای گذار از جمهوری اسلامی شد.

مولوی عبدالمجید مرادزهی، مشاور و از نزدیکان مولانا عبدالحمید اسماعیل‌زهی نیز از دهم بهمن امسال به دست نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...