پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » وقاحت مثال زدنی علاالدین بروجردی و حمله مجدد به مولوی عبدالحمید: از سرنوشت آیت الله منتظری عبرت بگیر

وقاحت مثال زدنی علاالدین بروجردی و حمله مجدد به مولوی عبدالحمید: از سرنوشت آیت الله منتظری عبرت بگیر

علاءالدین بروجردی از روسای سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس جمهوری شیطانی،‌ در نامه‌ای به مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان که اینروزها به «صدای مردم ایران» تبدیل شده است، هشدار داد و نوشت که از سرنوشت آیت‌الله حسینعلی منتظری «عبرت بگیرد.»

مولوی عبدالحمید در سخنان نماز جمعه ماه‌های اخیر خود بارها از مسئولان فاسد جمهوری شیطانی خواسته که صدای اعتراض مردم را بشنوند و با به رسمیت شناختن حق اعتراض آنها دست از سرکوب بردارند.

این آخوندک کت و شلواری در نامه خود اعتراضات اخیر در کشور را به کشورهای خارجی نسبت داده و از اینکه مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه زاهدان از مسئولین امنیتی و انتظامی «تشکر» نکرده انتقاد و ابراز تعجب کرد.

او نوشت که وضعیت اهل سنت در ایران نسبت به قبل از انقلاب «قابل مقایسه نیست و تعداد مساجد و حوزه‌های علمیه ده‌ها برابر شده» و مولوی عبدالحمید باید از مسئولین جمهوری اسلامی «تشکر کند.»

بروجردی در بخشی از نامه خود خطاب به مولوی عبدالحمید نوشته: چرا در برابر زندانی نمودن و اعدام صدها عالم برجسته اهل سنت و شیعه عربستان سکوت می‌کنید؟

او همچنین از محمد جواد لاریجانی به عنوان «یک متفکر فرهیخته جامعه» یاد کرد و اظهارات او را درباره مولوی عبدالحمید و مسجد مکی زاهدان تایید کرد.

پیشتر محمدجواد لاریجانی مسجد مکی زاهدان را مصداق «مسجد ضرار» و «دقیقاً محل توطئه» دانسته بود و گفته بود «عبدالحمید پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد». سخنانی که با انتقادات زیادی رو به رو شد.

روزنامه ایران هم در یادداشتی مواضع و سخنان عبدالحمید را «مخرب امنیت و وحدت ملی» دانسته و نوشته از ابتدای شروع اعترضات او تلاش داشته نقش «رهبری آشوب‌ها» را برعهده داشته باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...