پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » حمایت ترانه علیدوستی از اعتراضات: از کار دست می‌کشم، به آن‌چه با هم می‌سازیم ایمان دارم

حمایت ترانه علیدوستی از اعتراضات: از کار دست می‌کشم، به آن‌چه با هم می‌سازیم ایمان دارم

با ادامه موج ممنوعیت خروج چهره‌های سینمایی از کشور، ترانه علیدوستی، بازیگر سرشناس، در اینستاگرام نوشت که در ایران می‌ماند و صدای حق‌خواهی خانواده‌های زندانیان و کشته‌شده‌ها خواهد بود.

ترانه علیدوستی، روز یک‌شنبه ۱۵ آبان در استوری اینستاگرام خود متنی در حمایت از اعتراضات مردم ایران منتشر کرد و نوشت: «می‌مانم، از کار دست می‌کشم. کنار خانواده‌های زندانی‌ها و کشته‌شده‌ها می‌ایستم و حق‌خواهشان خواهم بود.»

این بازیگر شناخته‌شده همچنین افزود: «برای خانه‌ام می‌جنگم. برای ایستادن پای حقم هر هزینه‌ای که باشد می‌دهم. و مهمتر از همه به آن چه امروز با هم می‌سازیم، ایمان دارم.»

او با با تکرار شعار «زن زندگی آزادی»، نوشت: «در آبان خونین ۹۸، وقتی نوشتم بر خلاف باور قبلی‌ام ما شهروند نیستیم، هرگز نبودیم. ما اسیریم، میلیون‌ها اسیر» این روز را می‌دیدم.»

او با تأکید بر این که «پاسپورت یا اقامت هیچ جا را جز ایران» ندارد، گفت: «مثل این همه مردم به جان آمده به‌پاخاسته وقتی حقم را فریاد می‌زنم، سرم را بالا می‌گیرم و صاف توی چشمانتان نگاه می‌کنم. این شجاعت را از زنان سرزمینم به ارث برده‌ام که سال‌ها است هر روز زندگی‌شان را با مقاومت و برابری‌طلبی آغاز، و با رویای آزادی به پایان می‌برند.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...