پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » کشته شدن پنج پرسنل پاسگاه کاسکین بمپور با تیراندازی یک سرباز وظیفه!

کشته شدن پنج پرسنل پاسگاه کاسکین بمپور با تیراندازی یک سرباز وظیفه!

به گزارش برخی رسانه‌ها، گفته می‌شود که سربازی وظیفه با تیراندازی، پنج تن از کارکنان پاسگاه کاسکین بمپور را کشته است!

بنگاه‌های خبری رسمی جمهوری شیطانی یکشنبه ۱۵ آبان از مرگ ۴ عضو نیروی انتظامی در شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان خبر دادند. طبق گزارش بنگاه خبرپراکن تسنیم، وابسته به سپاه تروریستی، در ایستگاه حفاظت جاده‌ای محور ایرانشهر-بمپور یکی از سربازان نیروی انتظامی به سوی دیگر سربازان و کارکنان تیراندازی کرده و سه تن از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه را کشته است.

آنچنانکه گفته شده: سرباز وظیفه‌ای که به سمت پرسنل پاسگاه کاسکین تیراندازی کرده، نام خانوادگی‌اش “براهوئی” و اهل خاش است.

کمپین فعالین بلوچ بنقل از منابع‌اش دراین باره نوشته: «پس از اینکه، این سرباز وظیفه بلوچ از کشته شدن یکی از بستگان خود در جمعه گذشته در شهر خاش توسط نیروهای نظامی با خبر شده، اقدام به تیراندازی به سمت پرسنل این پاسگاه کرده است.»

طبق این گزارش، این سرباز وظیفه پس از کشتن پنج تن از پرسنل پاسگاه، به اسلحه خانه یورش برده که توسط سربازان وظیفه شیفت بازداشت شده است.

علیرضا صیاد، فرمانده انتظامی بمپور در گفتگو با بنگاه خبرپراکن ایرنا، دلیل تیراندازی را «اختلاف شخصی بین سرباز ضارب با یکی از سربازان» عنوان کرده که به گفته او به تیراندازی ضارب و مداخله سایر کارکنان حاضر در مقر و کشته‌شدن چهار تن از آن‌ها منجر شده است. وی همچنین از دستگیری این سرباز و تحویل او به مراجع قضایی خبر داد.

همزمان با انتشار این خبر، اخباری دیگری مبنی بر حمله به یک مقر نظامی در ماهشهر – خوزستان منتشر شده است!

خبرپراکنان رژیم شیطانی، این حمله را «تروریستی» خواندند. معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر خوزستان در اطلاعیه‌ای مبهم حمله به مقر نظامی در ماهشهر را به «نیروهای ضد انقلاب» نسبت داد و اعلام کرد این حمله ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۵ آبان با تیراندازی دو موتورسوار به سمت مقر انجام شده است!

طبق این اطلاعیه یکی از دو موتورسوار با شلیک گلوله زخمی شده و جان خود را از دست داده است. نفر دوم اما هنوز دستگیر نشده است!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...