پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » نگرانی مسئولان رژیم از «مسلح شدن مردم» و کشف صدها قبضه سلاح در کهگیلویه و بویراحمد، خرم‌آباد، ارومیه، اهواز

نگرانی مسئولان رژیم از «مسلح شدن مردم» و کشف صدها قبضه سلاح در کهگیلویه و بویراحمد، خرم‌آباد، ارومیه، اهواز

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در مطلبی نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از استفاده سلاحهای مجاز و غیرمجاز مردم در مراسمات عروسی و عزا گفت: با همکاری سپاه و نیروی انتظامی یک‌هزار و ۲۲۵قبضه سلاح کشف شد (خبرگزاری تسنیم: ۶شهریور ۱۴۰۱).

خبرگزاری حکومتی ایسنا (۶شهریور) نیز از قول فرمانده سرکوبگر انتظامی استان لرستان نوشت: «در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر این‌که افرادی در سطح شهرستان خرم‌آباد اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می‌کنند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

… مأموران پس از شناسایی محل‌های مورد نظر و با کسب مجوز قضایی موفق به کشف ۲۰قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مقادیری فشنگ مربوطه شدند و در این رابطه ۱۲متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند».

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا از ارومیه، سرهنگ مزدور ایرج حسن‌خانی روز شنبه (۵شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:… ضمن رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و با هماهنگی‌های قضایی، در بازرسی از خودروهای متهمان ۲۸ قبضه سلاح شامل ۱۰ قبضه سلاح کلت جنگی و ۱۸ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

سایت حکومتی خبرآنلاین (۳شهریور) نیز از استان خوزستان گزارش کرد: فرمانده انتظامی استان خوزستان:… ۶۳نفر دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند… در این ارتباط ۷۶قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و ۶۴۷عدد فشنگ کشف شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...