پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » ستمگران ضدبشر، روزبه مشکین‌خط را علیرغم «عدم توانایی تحمل حبس» جهت بازگشت به زندان احضار کردند

ستمگران ضدبشر، روزبه مشکین‌خط را علیرغم «عدم توانایی تحمل حبس» جهت بازگشت به زندان احضار کردند

دبیرکل حزب ایران سرفراز و سردبیر سایت انتخاب خبر که پنج سال گذشته را در زندان‌های رژیم تبهکار جمهوری اسلامی سپری کرده، در پی دریافت ابلاغیه‌ای جهت بازگشت به زندان تحت فشار قرار گرفته است.

روزبه مشکین‌خط که بر اثر شرایط فاجعه‌بار زندان، دچار نارسایی کلیه شده، در پی دریافت احضاریه‌ای از سوی شعبه یکم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب اوین جهت تداوم حبس فراخوانده شده است.

فشار نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جهت بازگرداندن وی به زندان در حالی است که بنابر تشخیص پزشک متخصص، وی باید تحت درمان قرار بگیرد و شرایط نامناسب زندان منجر به عوارض غیرقابل بازگشت درباره سلامتی وی خواهد شد.

وثیقه‌گذار این زندانی سیاسی در شرایطی تحت فشار قرار گرفته که وی در حال حاضر در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد.

مسئولان دستگاه فاسد قضایی خامنه ای پیشتر وعده‌هایی درباره آزادی مشروط به آقای مشکین‌خط ارائه داده بودند، اما تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

روزبه مشکین‌‌خط در سال ۹۶ توسط نیروهای سرکوبگر امنیتی بازداشت شد و سپس توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست مقیسه برای اتهام “تشکیل و راه‌اندازی گروه و دسته به قصد براندازی نظام” به ۱۱ سال حبس، به اتهام “اجتماع و تبانی” به شش سال، به اتهام “اقدام علیه امنیت ملی” به شش سال، به اتهام “نشر اکاذیب “به سه سال، به اتهام “تشویش اذهان عمومی “به دو سال و در مجموع به ۲۸ سال حبس ظالمانه محکوم شده بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...