پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » نفتالی بنت به رژیم جمهوری اسلامی، هشدار حملات سایبری داد

نفتالی بنت به رژیم جمهوری اسلامی، هشدار حملات سایبری داد

نخست‌وزیر اسرائیل روز سه‌شنبه، هفتم تیر، گفت که اقدام‌های سایبری عمده‌ترین بُعد جنگ‌های آینده است و کاری که تا پیش از این با اعزام ۵۰ و ۱۰۰ کوماندو و با تحمل مخاطرات زیاد انجام می‌شد، حال با صفحه‌کلید عملی می‌شود.

نفتالی بنت که یک روز پس از حملات گسترده سایبری به سلسله کارخانه‌های تولید فولاد ایران سخن می‌گفت، به رژیم جمهوری اسلامی «هشدار» داد که اگر از راه سایبری درصدد آسیب زدن به زیرساخت‌های اسرائیل باشد، «بهای آن را خواهد پرداخت».

به گزارش جروزالم پست، آقای بنت در سخنرانی در دانشگاه تل‌آویو به مناسبت «هفته سایبری» افزود: همان‌گونه که بازدارندگی هسته‌ای وجود دارد، بازدارندگی سایبری نیز شکل می‌گیرد؛ رویکرد ما در قبال دشمنانمان، به‌ویژه ایران… این است که دنبال ایجاد ویرانی در تهران نیستیم – هرگز سیاست ما این نبوده است. سیاست ما این است که اگر سر به سر اسرائیل بگذارید، بهای آن را خواهید پرداخت.

نفتالی بنت این گفته دوره اخیر خود را خطاب به ایران تکرار کرد که شما دیگر نمی‌توانید غیرمستقیم و از طریق گروه‌های نیابتی به اسرائیل ضربه بزنید و فکر کنید که از عقوبت آن معاف هستید.

او در مورد جمهوری اسلامی اضافه کرد: اگر شما قلدری می‌کنید و نیرو می‌فرستید ما به شما ضربه می‌زنیم؛ چه پنهانی و چه سایبری.

به گفته نفتالی بنت، اسرائیل؛ گروهی از افراد باهوش را گرد می‌آورد که پشت صفحه‌کلید بنشینند و به همان هدفی که پیشتر با اعزام ده‌ها کوماندو حاصل می‌شد، می‌رسند.

اسرائیل در مورد حمله هم‌زمان روز ششم تیر به کارخانه‌های تولیدی فولاد ایران مسئولیتی به عهده نگرفته‌است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...