پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » اعلام خبر محکومیت قریب الوقوع جمهوری اسلامی در شورای حکام، توسط خبرگزاری فرانسه: رژیم جمهوری اسلامی در بحبوحه توقف مذاکرات هسته‌یی، قرار است با محکومیت مواجه شود

اعلام خبر محکومیت قریب الوقوع جمهوری اسلامی در شورای حکام، توسط خبرگزاری فرانسه: رژیم جمهوری اسلامی در بحبوحه توقف مذاکرات هسته‌یی، قرار است با محکومیت مواجه شود

خبرگزاری فرانسه دوشنبه ۱۶خرداد در گزارشی از نشست شورای حکام که قرار است از روز دوشنبه ۱۶خرداد برگزار شود، نوشت: ایران در بحبوحه توقف مذاکرات هسته‌یی قرار است با محکومیت مواجه شود.

انتظار می‌رود که کشورهای بزرگ اروپایی و ایالات متحده در اجلاس این هفته دیدبان اتمی سازمان ملل در بحبوحه مذاکرات متوقف شده برای احیای توافق هسته‌یی ۲۰۱۵، به‌دنبال محکومیت ایران باشند.

در حالیکه دیپلماتها هشدار می‌دهند پنجره نجات توافق تاریخی در حال بسته شدن است، پیش‌نویس قطعنامه‌یی که توسط آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان تهیه شد، نشانه‌ای از نا‌شکیبایی فزاینده آنهاست.

نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دوشنبه تا جمعه در وین برگزار می‌شود.

اگر قطعنامه‌ای که از ایران می‌خواهد که «همکاری کامل» با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشد، تصویب شود، این اولین حرکت محکوم کردن رژیم ایران از ژوئن ۲۰۲۰ خواهد بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...