پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » در روزهای اخیر همراهان با وحید بهشتی

در روزهای اخیر همراهان با وحید بهشتی

آقای وحید بهشتی فعال سیاسی و فعال رسانه ای در روزهای اخیر گفتگوهای ویژه ای با تعدادی از چهره های رسانه ای و فعالان مدنی – سیاسی داشته است.

از آنجمله گفتگو با آقای مسعود اخترانی تهرانی در برنامه پایش پیرامون فراخوان ۲۹ آوریل در لندن.

در برنامه تبلت از صدای آمریکا خانم مسیح علی نژاد فعال سیاسی با ایشان گفتگویی داشته پیرامون اعتصاب غذا و تحصنش در مقابل ساحتمان وزارت امور خارجه بریتانیا.

از دیگر رخدادهای روزهای اخیر ، گفتگوی پوریا زراعتی از شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال با وحید بهشتی مدیر شبکه جهانی دُرّ تی وی بود.

کنشگران محیط زیست بریتانیا در پنجاه‌ و هشتمین روز اعتصاب غذای وحید بهشتی با مطالبه تروریست شناختن سپاه، به دیدار او در مقابل وزارت خارجه بریتانیا رفتند و با تجمع و نواختن سازهای کوبه‌ای با این کنشگر سیاسی اعلام همبستگی کردند.

ولی محلوجی، عضو جبهه آزادی ایرانیان کوییر، برای اعلام همبستگی با وحید بهشتی، که با مطالبه تروریست شناختن سپاه ۵۹ روز است اعتصاب غذا کرده، با او در مقابل وزارت خارجه بریتانیا دیدار کرد. محلوجی با تقدیم یک درختچه زیتون مزین به پرچم رنگین‌کمان، از مقاومت بهشتی قدردانی کرد.
جبهه آزادی ایرانیان کوئیر (IQL) که در ۱۰ آذر از سوی گروهی از ایرانیان کوییر تشکیل شد، یک سازمان غیرانتفاعی حقوق بشری است که از حقوق و زندگی جامعه کوییر در داخل و خارج از ایران حمایت می‌کند.
از آغاز شروع خیزش انقلابی «زن، زندگی، آزادی»، جامعه کوییر ایرانی با حضور در خیزش انقلابی مردم در داخل و خارج کشور بر مطالبات خود برای ایران پس از جمهوری اسلامی تاکید کرده‌اند.

فراخوان تظاهرات بزرگ ۹ اردیبهشت، ساعت یک عصر در لندن: «در یک حرکت ملی و فارغ از نگاه‌های سیاسی، به دولت بریتانیا با صدای بلند بگوییم که سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی قرار دهد»

وحید بهشتی در حرف آخر با پوریا زراعتی: «رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان بریتانیا به من گفت دولت بایدن از ریشی سوناک خواسته سپاه را در فهرست تروریستی قرار ندهد»

وحید بهشتی درباره‌ی این‌که او را متهم می‌کنند که «نفوذی رژیم» یا وصل به سازمان مجاهدین خلق است، در گفتگو با پوریا زراعتی توضیح داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...