پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » قتل یکی دیگر از دختران ایران توسط اشرار جمهوری اسلامی در رباط کریم به تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱

قتل یکی دیگر از دختران ایران توسط اشرار جمهوری اسلامی در رباط کریم به تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱

بهار خورشیدی، هنرمند ۲۲ ساله ساکن رباط‌کریم با شروع انقلاب مردم ایران، در تاریخ سی و یکم شهریور ماه توسط اشرار سرکوبگر رژیم جمهوری جهل و جنون و خون، با پرتاب از ارتفاع به قتل رسیده است.

طبق اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و منابع مطلع از این واقعه؛ بهار خورشیدی که هنرمندی جوان بوده، در اعتراضات سراسری انقلاب مردمی ایران به همراه مادر و خواهرش حضور پیدا می‌کند. آن‌ها در تاریخ سی و یکم شهریور ماه توسط اشرار جمهوری شیطانی در یکی از خیابان‌های رباط‌کریم محاصره و به داخل یک خودروی ون انتقال داده شده بودند.

زمانی که مردم جهت حمایت از این سه نفر به سمت خودرو هجوم می‌آورند، خواهر بهار با استفاده از فرصتی که پیش آمده او را فراری می‌دهد.

بهار با کمک مردم سوار تاکسی شده و خود را به منزل می‌رساند و جریان بازداشت مادر و خواهرش را برای پدرش شرح می‌دهد و پدر خانواده آقای خورشیدی نیز جهت پیگیری وضعیت همسر و دختر دیگرش که دستگیر شده‌اند از منزل خارج می‌شود.

پس از گذشت یک تا دو ساعت، مزدوران لباس شخصی که گویا بهار را تعقیب کرده بودند! با یورش به منزل آقای خورشیدی جهت ربودن این دختر جوان اقدام کرده و زمانی که با مقاومت و فریادهای درخواست کمک او از مواجه می‌شوند، وی را از ارتفاع به پایین پرتاب کرده و بهار خورشیدی را به گواه منابع مطلع به قتل می‌رسانند.

خانواده خورشیدی از سوی نهادهای ضدامنیتی رژیم داعشی جهت عدم اطلاع‌رسانی تحت فشارهای شدید قرار گرفته و به طور جدی تهدید شده‌اند. «این اتفاقات توسط برادر کوچکتر که در منزل بوده، نقل شده است.»

رژیم جمهوری اسلامی پرده از چهره ایدئولوژی خود و طریقه برخورد با مردم ایران برداشته است و هیچ راهی برای ما نمانده جز انداختن این رژیم به زباله ‌دان تاریخ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...