پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » انقلاب مردم ایران صد روزه شد: خیابان‌های ایران عرصه آتش و شعار علیه جمهوری شیطانی

انقلاب مردم ایران صد روزه شد: خیابان‌های ایران عرصه آتش و شعار علیه جمهوری شیطانی

معترضان در شهرهای مختلف ایران در صدمین روز انقلاب ایران به تظاهرات، تجمع، شعاردهی و سایر روش‌های نافرمانی مدنی پرداختند و بر عزم خود برای سرنگونی جمهوری اسلامی تاکید کردند.

تهران

مردم محله‌های مختلف پایتخت در صدمین روز خیزش انقلابی حضوری گسترده در تجمعات داشتند. ویدیوهای فرستا‌ده‌شده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد مردم معترض شامگاه سوم دی، در هوایی سرد در شهرک چیتگر تجمع کرده و شعارهایی همچون «خامنه‌ای خمینی دیگر است، این یکی از اون یکی خائن‌تر است»، «دلارهامون تو لبنان، جوونامون تو زندان» و «وعده‌هاتون سرابه، جوابش انقلابه» سر می‌دادند.

شهروندان تهرانی در شهرک اکباتان نیز از خانه‌های خود علیه علی خامنه‌ای و حکومت شعار سردادند.

ویدیوهای ارسال‌شده از محله پونک تهران نیز نشان می‌دهد معترضان شامگاه سوم دی در زیر بارش برف تجمع کرده و علاوه بر روشن کردن آتش، علیه خامنه‌ای و جمهوری اسلامی شعار سر دادند.

معترضان در منطقه هفت‌حوض نیز تجمع اعتراضی برگزار کرده و شعارهایی چون «رهبر مسلمینه، نوکر روس و چینه»، «خامنه‌ای ضحاک، می‌کشیمت زیر خاک» و «مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند.

در همین حال اعترضات کودکان دانش‌آموز نیز علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد. ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد روز شنبه سوم دی‌ماه، دختران مدرسه‌ای در تهران فریاد «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند.

یکی از ویدیوها نشان می‌دهد در حالی که گروهی از شهروندان در منطقه سعادت‌آباد از اولین برف زمستانی سال لذت می‌برند شعارهایی علیه حکومت جمهوری اسلامی سر می‌دهند.

یکی از هموطنان نیز از جنت‌آباد تهران، ویدیویی را از شعار‌های شبانه شامگاه سوم دی فرستاده و گفته است: «در صدمین روز مقاومت در مقابل حکومت استبداد و ظالم، اعلام می‌کنیم تا آخر ایستاده‌ایم و تا پیروزی پیش می‌رویم.»

شعارنویسی علیه جمهوری شیطانی نیز در نقاط مختلف ادامه داشت. ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد معترضان در تهران روز شنبه سوم دی‌ماه هم همچنان روی دیوارهای شهر علیه علی خامنه‌ای و جمهوری اسلامی شعارنویسی می‌کنند.

کرج: گلشهر، مهرشهر

ویدیوهای منتشر شده از سراسر کرج نشان می‌دهد شامگاه سوم دی، معترضان شعارهای شبانه‌ای همچون «رهبر مسلمینه، نوکر روسو چینه»، « زن زندگی آزادی، مرد میهن آبادی» و «مرگ بر جمهوری اسلامی» سر می‌دادند.

مردم گلشهر کرج نیز شامگاه شنبه با وجود بارش برف به خیابان‌ها آمدند و در تجمع اعتراضی شعار ضدحکومتی، از جمله «مرگ بر خامنه‌ای» سردادند.

همچنین ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد که دختران مدرسه‌ای در مهرشهر کرج روز شنبه سوم دی‌ماه دست در دست هم ترانه «برای» از شروین حاجی‌پور را همخوانی کردند.

اصفهان

مردم اصفهان در تجمع شامگاه شنبه که همزمان با صدمین روز خیزش انقلابی ایرانیان است، شعار دادند: «هیز تویی، هرزه تویی، زن آزاده منم.»

مردم اصفهان شامگاه شنبه در خیابان چهارباغ نیز راهپیمایی سکوت برگزار کردند.

مشهد

گروهی از شهروندان مشهدی شامگاه شنبه ۳ دی‌ماه در خیابان سامانیه مشهد تجمع اعتراضی برپا کردند. یکی از مخاطبان گفت این تجمع با وجود جو شدید امنیتی و حضور نیروهای سرکوب‌گر در این منطقه شکل گرفته است.

معترضان در مشهد همچنین در بلوار «امام رضا» جاده طرقبه تجمع کرده و علیه علی خامنه‌ای و حکومت شعار سردادند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...