پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » پدر کیان پیرفلک بعد از چهل روز از کشته شدن فرزندش مطلع شد

پدر کیان پیرفلک بعد از چهل روز از کشته شدن فرزندش مطلع شد

عموی کیان پیرفلک خبر داد که میثم پیرفلک، پدر کیان، که همزمان با فرزندش مورد اصابت گلوله نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی قرار گرفته و به شدت زخمی شده بود، بعد از چهل روز از کشته شدن فرزندش مطلع شده است.

رضا پیرفلک، شامگاه جمعه دوم دی ماه با انتشار تصویری که رادین، برادر کوچک‌تر کیان پیرفلک، را در آغوش پدرش میثم نشان می‌دهد، نوشت: «رادین جان پدرت را محکم در آغوش بگیر و آرومش کن چون اون الان دیگه می‌دونه که کیان نیست. الان دلخوشیش تو هستی، تو بوی کیان را میدی و خاطرات کیان را برای بابایی زنده می‌کنی.»

عموی کیان پیرفلک در ادامه خطاب به رادین، فرزند خردسال خانواده پیرفلک، نوشت: «پدر بیمارت الان بیشتر از همیشه بهت نیاز داره تا بتونه با در آغوش گرفتنت یه ذره از درد نبودن کیان رو تحمل کنه.»

میثم پیرفلک و همسرش زینب مولایی‌راد به اتفاق دو فرزند خود کیان و رادین شامگاه بیست و پنجم آبان ماه با خودروی خود در حال بازگشت به خانه بودند که در میدان هلال احمر ایذه، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی با سلاح جنگی به سوی آنها شلیک کردند.

کیان پیرفلک، دانش‌آموز ۹ ساله ایذه‌ای در این تیراندازی کشته شد و میثم پیرفلک به شدت زخمی شد و با وضعیت وخیم جسمی به بیمارستانی در اهواز انتقال یافت و چندین بار برای نجات از مرگ مورد عمل جراحی سنگین قرار گرفت.

خانواده پیرفلک به دلیل شرایط بحرانی جسمی میثم پیرفلک، کشته شدن فرزندش را به او اطلاع نداده بودند. مهرداد پیرفلک، عموی دیگر کیان پیرفلک، بیست و نهم آذر ماه در پستی اینستاگرامی نوشته بود که پدر این کودک پس از ۱۳ بار جراحی، هنوز از کشته‌شدن فرزندش خبر ندارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...