پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » تد کروز: رئیس‌جمهور بعدی توافق بایدن با ایران را به‌هم می‌زند

تد کروز: رئیس‌جمهور بعدی توافق بایدن با ایران را به‌هم می‌زند

سناتور جمهوری خواه تد کروز، روز سه‌شنبه ۸شهریور با انتشار توئیتی ضمن محکوم کردن توافق احتمالی آمریکا با رژیم جمهوری اسلامی؛ اعلام کرد که رئیس‌جمهور جمهوریخواه بعدی توافق بایدن با جمهوری اسلامی را به هم می‌زند.

وی با بیان این‌که این توافق امکان داشتن سلاح اتمی به رژیم جمهوری اسلامی را می‌دهد گفت؛ «احتمال این‌که رئیس جمهور جمهوریخواه بعدی که فکر می‌کنم در سال۲۰۲۵ باشد، هر توافق احمقانه‌ای را که اینها در مورد آن مذاکره کرده‌اند پاره کند خیلی نزدیک به صددرصد است. و این چیزی است که من می‌خواهم کاملاً روشن سازم. من می‌خواهم زمینه و اعتبار واقعی را برای این کار فراهم کنم. ب

زرگترین چیزی که آیت‌الله (خامنه ای) از یک توافق می‌خواهد قولی است که ایجاد دست بستگی برای رئیس جمهور بعدی است. زیرا مهمترین تصمیم امنیت ملی ترامپ پاره کردن توافق قدیمی بود. و فکر می‌کنم همه موافق هستند که رئیس جمهور جمهوریخواه بعدی، هر که می‌خواهد باشد، این قرارداد فاجعه‌بار را پاره می‌کند، که کار خیلی خوبی است. و یک کاری که تیم بایدن بسیار مشتاق انجام آن است پیدا کردن راهی برای بستن دست رئیس جمهور بعدی است. من فکر نمی‌کنم آنها موفق شوند ولی تلاش می‌کنند در توافقنامه عباراتی را بنویسند که در صورت خروج دولت بعدی مقادیر هنگفتی پول بدهند. آنها تلاش می‌کنند قرصهای سمی در آن قرار دهند تا مانع شوند دولت بعدی از آن بیرون برود. من فکر می‌کنم فارغ از این‌که رئیس جمهور بعدی کی باشد، از این توافق فاجعه‌بار بیرون می‌کشد زیرا آن به آیت‌الله (خامنه ای) امکان داشتن یک سلاح اتمی می‌دهد که از آن برای کشتن میلیونها آمریکایی استفاده خواهد شد».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...