پخش زنده
Home » حقوق بشر » حمید قره گزلو خطاب به نمایندگان وزارت خارجه آمریکا: از نظر جمهوری اسلامی، «اسلام یعنی مبارزه با آمریکا»، ما باید تهدیدات این رژیم شیطانی و سوء استفاده آنها از دمکراسی مان را متوقف کنیم

حمید قره گزلو خطاب به نمایندگان وزارت خارجه آمریکا: از نظر جمهوری اسلامی، «اسلام یعنی مبارزه با آمریکا»، ما باید تهدیدات این رژیم شیطانی و سوء استفاده آنها از دمکراسی مان را متوقف کنیم

حمید قره گزلو نماینده «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» در جمع نمایندگان «کمیسیون آزادی عقاید و مذاهب بین المللی» و وزارت خارجه آمریکا با بررسی صدور فتوا توسط رژیم جمهوری اسلامی برای ترور سلمان رشدی، جان بولتون، مایک پمپئو و دیگر مقامات آمریکایی، از آنها خواست که برای مقابله با این رژیم شیطانی کمک کنند تا از سوء استفاده خطرناک رژیم آخوندی از دموکراسی حاکم ر آمریکا جلوگیری کرده و تهدیدات جدی آنها را متوقف کنند.

خلاصه ای از سخنرانی حمید قره گزلو نماینده «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» به شرح زیر است

همانطور که می دانید چند روز پیش سوء قصدی به سلمان رشدی در نیویورک رخ داد. قاتل، فرمان مذهبی یعنی فتوا ۳۰ سال پیش خمینی را اجرا کرده است . در نتیجه آقای رشدی مجروح شده و یک چشم خود را از دست داده و در حال حاضر در وضعیت وخیمی به سر می برد. در عین حال، رژیم و دستگاه تبلیغاتی خامنه‌ای از قاتل بالقوه به عنوان یک شهید تمجید کرده و با گستاخی، بدون ترس از قصاص به دلیل پاسخگو نبودن معنادار حکومت جمهوری اسلامی، اعلام کردند که رئیس جمهور ترامپ، وزیر پمپئو، جان بولتون و دیگران اهداف بعدی هستند.

همچنین چند هفته پیش پلیس نیویورک قاتل دیگری را که بر اساس فرمان خامنه ای قصد قتل مسیح علینژاد، دگراندیش ایرانی – آمریکایی و فعال حقوق زنان را داشت، دستگیر کرد. نقطه مشترک این دو نفر این است که هر دو از ستایشگران قاسم سلیمانی، خامنه ای و رژیم حاکم بر ایران هستند. هر دو از نظر ایدئولوژیک تحت تأثیر رژیم جمهوری اسلامی بودند. و ظاهراً هر دو از نظر قانونی در ایالات متحده بودند. به یاد داشته باشید که در حال حاضر ۶ فتوا یا فرمان علنی دیگر برای ترور رئیس جمهور ترامپ، وزیر پمپئو، برایان هوک، نماینده ویژه، مورگان اورتگاس، جان بولتون و مسیح علینژاد وجود دارد.

با هجوم گسترده پناهجویان از طریق مرز جنوبی ایالات متحده که نظارت و رسیدگی صحیح به هر پناهجوی ورودی را غیرممکن می کند، مقامات گشت مرزی تایید کرده اند که حدود ۶۰ تروریست شناخته شده موفق به ورود به ایالات متحده شده اند که در میان آنها بسیاری از آنها دارای ارتباط با رژیم جمهوری اسلامی هستند. بنابراین اینکه دیر یا زود این احکام علنی ترور توسط برخی از این افراد اجرا شود، دور از انتظار نیست. آنچه ما در اینجا درباره آن صحبت می کنیم، ترور مقامات عالی رتبه و شهروندان آمریکایی در خاک ایالات متحده است.

نکته مهمی که در اینجا باید مورد توجه قرار گیرد این است که از بدو ظهور، خمینی و خامنه‌ای هر دو پیوسته اعلام کرده‌اند که رژیم آنها در حال جنگ با دشمن شماره یک خود، یعنی آمریکاست. از نظر آنها اسلام یعنی مبارزه با آمریکا.
جمهوری اسلامی یک رژیم متخاصم و دشمن ایالات متحده است که این موضوع بارها حملات متعدد به آمریکایی ها و منافع ایالات متحده در سراسر جهان ثابت شده است.

با این حال، امروز، ما شاهد توسعه نگران کننده نفوذ آنها در جامعه آمریکا هستیم. رژیم خامنه ای توانسته است بسیاری از مراکز به اصطلاح اسلامی را در آمریکا باز کند. این مراکز در سراسر ایالات متحده تنها با هدف گسترش ویروس ایدئولوژی، در حال تربیت نسل‌های ایدئولوگ برای اجرای اهداف رژیم جمهوری اسلامی در آمریکا هستند.
حدود دو هفته پیش شاهد نمونه ای از این دست بودیم: رویدادی در یک مرکز اسلامی در هیوستون، تگزاس که کودکان خردسال در آن حضور داشتند. آنها با لباس حزب اللهی ها با خامنه ای و رژیمش بیعت می کردند و می گفتند که وقتی که بزرگ شدند در راه او شهید خواهند شد.
این من را به نتیجه می رساند که رژیم حاکم بر ایران توانسته است برای دستیابی به تمام این اهداف به ظاهر غیر ممکن با بهره گیری از ظرفیت ها و ارزش های دموکراتیک ما، از این ارزشها سوء استفاده کند.
آنها همه جا در حال تبلیغ نفرت، تفرقه و ایدئولوژی بسیار خطرناک خود هستند
آنها به نام آزادی مذهبی در حال آموزش و تلقین و تربیت نسلی از کودکان آمریکایی هستند که که از آمریکا و ازرشهای دموکراتیک آن متنفرند و هدف آنها آسیب رساندن به آمریکا و ارزشهای والای جامعه آمریکاست.
و این متاسفانه به ایالات متحده محدود نمی شود. آنها در سراسر جهان اهداف و مقاصد یکسانی را دنبال می کنند
در کانادا، اروپا، شمال آفریقا، خاورمیانه، ونزوئلا، برزیل وآرژانتین آنها به دنبال همین اهداف نفرت پراکنانه هستند.

بنابراین، من از همه در اینجا می خواهم که برای مقابله با این رژیم شیطانی کمک کنند تا بتوانیم از سوء استفاده خطرناک آنها از دموکراسی مان جلوگیری کنیم و تهدیدات جدی آنها را متوقف کنیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...