پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » مایک پمپئو بایدن را تحت فشار قرار داد تا مانع صدور ویزا برای رئیسی شود

مایک پمپئو بایدن را تحت فشار قرار داد تا مانع صدور ویزا برای رئیسی شود

واشنگتن فری‌بیکن روز ۲۶مرداد نوشت: پمپئو بایدن را تحت فشار قرار داد تا مانع صدور ویزا برای رئیس‌جمهور رژیم جمهوری اسلامی به‌خاطر توطئه‌های تروریستی فعال شود. وزیر خارجه سابق در کمپین فشار برای جلوگیری از سفر رئیسی به مدافعان و قانونگذاران جمهوری‌خواه پیوست.

واشنگتن فری‌بیکن افزود: مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، با اشاره به توطئه‌های فعال رژیم جمهوری اسلامی برای ترور او و دیگر مقامات ارشد آمریکایی، از دولت بایدن می‌خواهد که برای ورود رئیسی به ایالات متحده و شرکت در مراسم سازمان ملل در ماه آینده ویزا ندهد.

پمپئو، یکی از اهداف اصلی کمپین ترور جمهوری اسلامی، در اولین اظهارنظر عمومی خود در مورد این موضوع به واشنگتن فری‌بیکن گفت که دولت بایدن با اجازه دادن به ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به آمریکا، تنها چند هفته پس از تهدید رژیم افراطی که «با حمله موشکی قاره‌پیما نیویورک را به ویرانه و جهنم تبدیل کنید»، یک سابقه خطرناک ایجاد می‌کند…

نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در زمان دولت ترامپ در سازمان ملل، به فری‌بیکن گفت که سازمان ملل در حال ارائه یک بلندگو به رهبر حامی تروریسم در جهان است.

هیلی که علناً خواستار رد ویزا به رئیسی است، گفت؛ این نشان می‌دهد که سازمان ملل چقدر فاسد و ورشکسته است. حتی زمانی که تروریست‌های ایرانی سعی می‌کنند مقامات ما را در خاک ما ترور کنند، سازمان ملل با آغوش باز از آنها استقبال می‌کند و به آنها اجازه سخنرانی می‌دهد… .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...