پخش زنده
Home » حقوق بشر » محدودیت تماس برای عباس دهقان و محمد شریفی مقدم توسط مسئولان زندان اوین

محدودیت تماس برای عباس دهقان و محمد شریفی مقدم توسط مسئولان زندان اوین

طبق گزارش دریافتی: از روز گذشته برای دو تن از زندانیان درویش در زندان اوین، محدودیت‌های تماس برقرار شده است.

بنابر اخباری که به «دُرّ تی‌وی» رسیده: مسئولان زندان اوین اعلام کرده‌اند؛ آقایان عباس دهقان و محمد شریفی مقدم، فقط می‌توانند با «خانواده درجه یک خود تماس داشته باشند» و امکان تماس با دوستان و آشنایان از این زندانیان سیاسی – عقیدتی سلب شده است.

این «محدودیت» و «ممنوعیت» در تماس، پس از آن مقرر شده که به‌دنبال ابتلای عباس دهقان به ویروس کرونا و بستری این زندانی عقیدتی – سیاسی در بهداری لاجوردی اوین، اطلاع‌رسانی‌هایی صورت گرفت از وضعیت این درویش گنابادی که در شرایط جسمی نامساعدی به‌سر می‌برد.

در همین رابطه اخباری منتشر شد از شرایط بسیار «نامناسب بهداری اوین»، «عدم وجود پزشک»، «عدم خدمات و امکانات پزشکی»، «عدم رسیدگی به بیمار» و نیز جنایت «اجرای حکم قطع دست»… در بهداری زندان. از همین روی، مسئولان زندان تماس‌های عباس دهقان و محمد شریفی مقدم را با افراد غیر از خانواده «درجه یک» محدود کرده‌اند.

لازم بیادآوری است که قرنطینه عباس دهقان در بهداری لاجوردی زندان اوین ۵ روز دیگر تمدید شده است (https://t.me/DORRTV/132229) و این درویش گنابادی همچنان در شرایط نامناسبی نگهداری می‌شود و دو زندانی دیگر بنام‌های: «اسماعیل گرامی» فعال حقوق بازنشستگان و «حسین قشقایی» زندانی سیاسی نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کنار آقای دهقان بستری شده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...