پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » محمد اسلامی:‌ جمهوری اسلامی توان فنی ساخت بمب اتمی را دارد

محمد اسلامی:‌ جمهوری اسلامی توان فنی ساخت بمب اتمی را دارد

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم تبهکار جمهوری اسلامی ادعا کرد که جمهوری اسلامی توانایی ساخت بمب اتمی دارد اما « چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست.»

ادعای اسلامی در حالی عنوان می‌شود که در هفته‌های اخیر چند مقام رژیم آخوندی بر توانایی جمهوری اسلامی بر ساخت بمب اتم تاکید کرده‌اند.

کمال خرازی، مشاور علی خامنه‌ای و رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود: بر هیچ کس پوشیده نیست که ما توانایی فنی برای ساخت بمب هسته‌ای را داریم اما تصمیمی در این خصوص نداریم. تنها طی چند روز میزان غنی‌سازی اورانیوم را از 20 درصد به 60 درصد رساندیم و به راحتی می‌توانیم به 90 درصد نیز برسانیم.

پس از آن محمدجواد لاریجانی، دبیر پیشین ستاد حقوق بشر رژیم در گفت‌وگوی ویژه خبری با تلویزیون جمهوری اسلامی ادعا کرد که؛ اگر بخواهیم به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنیم کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که نگرانی‌ کشورهای منطقه، جامعه جهانی و نهادهای بین‌المللی از جمله آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از پنهانکاری‌ها و تاخیرهای رژیم جمهوری اسلامی در مذاکرات اتمی افزایش یافته است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...