پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » هشدار ۱۷ عضو پارلمان اروپا به قانونگذاران بلژیکی درباره لایحه استرداد مجرمان و بازگرداندن اسدالله اسدی به ایران

هشدار ۱۷ عضو پارلمان اروپا به قانونگذاران بلژیکی درباره لایحه استرداد مجرمان و بازگرداندن اسدالله اسدی به ایران

روز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۷ تن از قانونگذاران پارلمان اروپا از کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، ایتالیا، استونی، اسلوونی، اسلوواکی، بلژیک، پرتغال، لهستان، لیتوانی، فنلاند، کرواسی، هلند، بلغارستان، یونان، رومانی، سوئد و جمهوری چک، طی نامه‌یی خطاب به همتایان خود در پارلمان بلژیک، به آنها درباره خطرات تصویب معاهدۀ استرداد مجرمان با رژیم جمهوری اسلامی هشدار دادند.

در این نامه آمده است: به‌نمایندگی از طرف گروه دوستان یک ایران آزاد در پارلمان اروپا، توجه شما را به معاهده‌ای جلب می‌کنیم که قرار است هفته آینده در پارلمان بلژیک به رأی گذاشته شود؛ معاهده‌ای میان دولت بلژیک و رژیم ایران درباره استرداد محکومان.

ما از همکارانمان در پارلمان بلژیک می‌خواهیم که توافق میان دو کشور در این موضوع را رد کنند. چرا که این توافقنامۀ استرداد، راه را برای آزادی اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست رژیم جمهوری اسلامی که از سوی دادگاه آنتورپ به ۲۰سال زندان محکوم شده، هم‌چنین سایر تروریستها هموار می‌کند و به حکومت فاشیست مذهبی جمهوری اسلامی، برای ادامه فعالیت‌های جنایتکارانه و تروریستی خود در خاک اروپا چراغ سبز نشان می‌دهد.

نتیجۀ چنین توافقی، ارتکاب جنایات و ترورهای بیشتر در اروپا خواهد بود و تا زمانی که همه ما موضع قاطعی اتخاذ نکنیم، توطئه‌های تروریستی مرگبار خاتمه نخواهند یافت. ما از شما می‌خواهیم که به‌خاطر صلح و امنیت، این معاهده و توافق را رد کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...