پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » التماس وزیر کشور به کاربران اینترنت: «تحت تأثیر» کارزار «حجاب، بی‌حجاب» قرار نگیرید

التماس وزیر کشور به کاربران اینترنت: «تحت تأثیر» کارزار «حجاب، بی‌حجاب» قرار نگیرید

در پی حمایت بسیاری از کاربران فضای سایبری از هشتگ «حجاب، بی‌حجاب» و انتشار تصاویر زنانی که در خیابان‌های شهرهای مختلف ایران، مخالفت خود با حجاب اجباری را ابراز می‌کنند، وزیر کشور رژیم تبهکار جمهوری اسلامی از کاربران فضای مجازی خواست «تحت تاثیر» این کارزار قرار نگیرند.

باوجود شمار فراوان ویدئوهایی این کارزار که از داخل ایران پست می‌شود، احمد وحیدی روز چهارشنبه ۲۲ تیر در حاشیه جلسه هیئت دولت و در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد که این موارد «مربوط به ایران نیست و از خارج حمایت می‌شود.»

وی افزود: «این‌که عده‌ای در خارج بنشینند که معمولاً هم به دستگاه‌های اطلاعاتی خارجی وصل هستند – و بعضاً هم این امر معلوم شده است – بخواهند برای داخل تعیین تکلیف کنند، آن هم در یک مسئله با این اهمیت، قابل قبول نیست. ما از همه کسانی که با فضای مجازی سروکار دارند درخواست می‌کنیم که تحت تاثیر این القائات سوء قرار نگیرند.»

وزیر کشور رژیم تبهکار جمهوری اسلامی در ادامه نیز مدعی شد حتی آن‌ها که در ایران حجابشان به گفته او «دقیق» نیست، معتقد به نظام هستند و در اثر سهل‌انگاری، نوع حجابی که باید را، رعایت نمی‌کنند.

وزیر کشور همچنین گفت به باور او «خیلی از» بدحجابی‌ها با «یک تذکر مشفقانه» حل می‌شود.

وحیدی در حالی از «تذکر مشفقانه» سخن گفته است که در هفته‌های اخیر حضور نیروهای گشت ارشاد در معابر شهرهای مختلف شدت گرفته و در مواردی ویدیوهایی از برخورد خشونت‌بار با زنان و دختران و دستگیری آن‌ها منتشر می‌شود.

وزیر کشور یک روز پیش از این در لحنی متفاوت، با اشاره به موضوع عفاف و حجاب هشدار داده بود که «دستگاه‌های متولی» وظیفه «برخورد با هنجارشکنان را دارند و اجازه همراهی عامدانه با دشمن در جهت تخریب و آلوده فضا به کسی داده نمی‌شود.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...