پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » تشدید اقدامات سرکوبگرانه جمهوری اسلامی به بهانه بدحجابی برای کنترل اوضاع

تشدید اقدامات سرکوبگرانه جمهوری اسلامی به بهانه بدحجابی برای کنترل اوضاع

آخوند اژه ای، رئیس قوه فاسد قضائیه جمهوری اسلامی در اظهاراتی اخیرا گفته است: دادستانها، ضابطین و سیستم اطلاعاتی باید اقدامات قانونی لازم را ترتیب دهند

به‌دنبال دستورات و بخشنامه‌های سرکوبگرانه دولت رئیسی جلاد و عربده‌های نمایندگان خامنه‌ای جمعه‌بازارها، آخوند اژه‌ای، رئیس قوه فاسد قضائیه جمهوری اسلامی نیز به صحنه آمد و در نشست شورای عالی قضاییه جلادان، بر شرکت قوه قضاییه و دستگاه اطلاعاتی رژیم در این طرح سرکوبگرانه تأکید کرد.

اژه‌ای گفت: دادستانها، ضابطین و سیستم اطلاعاتی با همراهی قاطبه مردم متدیّن، در برابر افراد متجاهر به گناه و جرم در انظار عمومی، اقدامات قانونی لازم را ترتیب دهند. (سایت انتخاب رژیم ۲۰تیر)

روزنامه حکومتی ستاره صبح ۲۰تیر ۱۴۰۱نوشت: روز شنبه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد و گفت: امنیت اخلاقی در تهران و در استانهای دیگر با شدت در حال انجام است. هم‌چنین در خطبه‌های نماز جمعه اظهاراتی درباره حجاب مطرح شد. فاضل میبدی گفت: «هر نوع تندروی در فضای سیاسی، فضای اجتماعی برای کشور خطر ایجاد می‌کند. تندروی و برخورد تند با هر موضوعی مانند حجاب، عکس‌العمل منفی دارد.

سرکرده سپاه پاسداران در شبستر روز ۱۹تیر از اجرای ۶۰برنامه همزمان با هفته به‌اصطلاح حجاب و رزمایش تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر»، خبر داد و گفت: تیم‌های تذکرهای لسانی در شهرستان پیش‌بینی شده که این تیم‌ها با حضور ضابطان قضایی و کارشناسان دینی طی این هفته با حضور بسیج خواهران در بخشهای مختلف شهرستان عمل خواهند کرد 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...