پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » بنیاد هریتج آمریکا: زمان سختگیری علیه جمهوری اسلامی توسط دولت بایدن فرا رسیده است

بنیاد هریتج آمریکا: زمان سختگیری علیه جمهوری اسلامی توسط دولت بایدن فرا رسیده است

بنیاد هریتج آمریکا روز ۹تیرماه درباره گسترش برنامه هسته‌یی توسط رژیم جمهوری اسلامی و فعالیت‌های تروریستی توسط مزدوران این رژیم نوشت: زمان سختگیری علیه جمهوری اسلامی توسط دولت بایدن فرا رسیده است.

هریتج آمریکا با بیان تمرکز بر «توقف و نه مماشات با تهران» افزود: این به‌معنای تشدید تحریم‌ها، گسترش توافقنامه ابراهیم و تقویت امنیت منطقه است.

ایالات متحده باید رژیم جمهوری اسلامی را به‌خاطر برنامه هسته‌یی رو به فزاینده‌اش و حملات نیروهای مزدور نیابتی متعددش علیه نیروها و منافع ایالات متحده مورد حسابرسی قرار دهد.

باید رژیم جمهوری اسلامی را مجبور کند که بهای بسیار بیشتری را برای این اقدامات بپردازد، در غیراین صورت این رژیم بدون مجازات به‌عمل خود ادامه خواهد داد.

آمریکا باید سیاست‌هایی را برای جلوگیری از تبدیل شدن رژیم جمهوری اسلامی به دهمین کشور مجهز به سلاح هسته‌یی اتخاذ کند. عدم انجام این کار منجر به یک رژیم رادیکال مسلح به سلاح هسته‌یی می‌شود که ایالات متحده، متحدان و شرکای آن در خاورمیانه و فراتر از آن را تهدید می‌کند، از تروریسم بین‌المللی حمایت می‌کند، گسترش سلاحهای هسته‌یی در خاورمیانه را هدایت می‌کند، و منطقه را بی‌ثبات می‌کند، که به‌شدت تضعیف منافع آمریکا خواهد بود…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...