پخش زنده
Home » حقوق بشر » مراسم بزرگداشت درویش شهید راه حق و حقیقت محمدیاور ثلاث توسط جمعی از پیروان دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه در دارالسلام بروجرد

مراسم بزرگداشت درویش شهید راه حق و حقیقت محمدیاور ثلاث توسط جمعی از پیروان دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه در دارالسلام بروجرد

امروز جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با چهارمین سالگرد شهادت درویش راه حق و حقیقت محمدیاور ثلاث مراسم بزرگداشتی در دارالسلام بروجرد برای این شهید جاویدنام و عاشق برگزار شد.

جمعی از پیروان راستین دکتر نورعلی تابنده ملقب به مجذوبعلیشاه با حضور در آرامگاه این درویش از بند رهیده، با بنرهایی که بر روی تصویری از دکتر نورعلی تابنده مبارز نستوه راه حق و حقیقت و آزادگی که نامش در تاریخ مبارزات بدون خشونت و مدنی همواره خواهد ماند و عکسهایی از سیمای محمدیاور ثلاث دراین مراسم حضور بهم رساندند.

در بخشی از مراسم بزرگداشت، پیام فرزند درویش شهید محمدیاور ثلاث توسط یکی از شرکت کنندگان قرائت شد.

آقای بهرام حسنی از پیروان دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه ، با صدایی رسا در توصیف رشادت ها و بزرگواری دراویش عاشق و پیرو دکتر نورعلی تابنده که در گلستان هفتم حضور بهم رساندند، متنی را قرائت کرد و از ظلمی که بر دراویش رفت سخن گفت.

در بخشی از این متن قرائت شده آمده است: «عبرت روزگار به ما آموخت که راه درویش ثلاث راه حق است. او در جبهه مقابل طاغوت جان بر کف نهاد. ما جمعی از دراویش گنابادی با واصلان راه حق پیوند می بندیم، که راه آنان را ادامه دهیم.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...