پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » هشدار اسرائیل در ارتباط با برنامه هسته ای رژیم تبهکار آخوندی: جمهوری اسلامی به‌طور خطرناکی به سلاح‌ هسته‌ای نزدیک می‌شود

هشدار اسرائیل در ارتباط با برنامه هسته ای رژیم تبهکار آخوندی: جمهوری اسلامی به‌طور خطرناکی به سلاح‌ هسته‌ای نزدیک می‌شود

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل، روز شنبه ۲۱ خرداد هشدار داد که جمهوری اسلامی «به طور خطرناکی» در حال تکمیل برنامه تسلیحات هسته‌ای خود است و در صورتی که غرب مقابل این کشور نایستد، جمهوری اسلامی به زودی به بمب اتمی دست خواهد یافت.

نخست وزیر اسرائیل در مصاحبه «تلگراف» با اشاره به «بیدار» شدن کشورهای غرب نسبت به خطر تبدیل شدن رژیم جمهوری اسلامی به یک قدرت هسته‌ای٬ از این کشورها خواست تا فشار بر ایران را تشدید کنند.

نفتالی بنت در این گفت‌وگو تأکید کرده است که جمهوری اسلامی «با سرعت بی‌سابقه‌ای» در حال غنی‌سازی اورانیوم است و به «طور خطرناکی به دستیابی به سلاح‌ هسته‌ای نزدیک می‌شود.»

نخست‌وزیر اسرائیل به این نشریه بریتانیایی گفته است که جهان باید در مقابل رژیم جمهوری اسلامی به دلیل برنامه تسلیحات هسته‌ای‌اش بایستد.

نفتالی بنت گفت که بدون فشار غرب، رژیم جمهوری اسلامی می‌تواند خیلی زود به بمب هسته‌ای دست یابد. جهان باید موضع قاطعانه‌ای را اتخاذ کند و به رژیم جمهوری اسلامی بگوید که نداشتن (برنامه) هسته‌ای، لغو تحریم (را به همراه خواهد داشت). ایران برنامه هسته‌ای‌اش را متوقف نخواهد کرد، (مگر این که غرب) آن را متوقف کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...