پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » پیشنهاد آخوند حسن نوروزی به «نکبت زاده های رژیم»: فرزندان مسئولان به جای آمریکا، به روسیه و چین بروند

پیشنهاد آخوند حسن نوروزی به «نکبت زاده های رژیم»: فرزندان مسئولان به جای آمریکا، به روسیه و چین بروند

پس از حواشی به‌وجود آمده در مورد حضور فرزندان سران رژیم در خارج از کشور، آخوند حسن نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس فرمایشی رژیم به مسئولان نظام پیشنهاد کرد که فرزندان‌شان را به جای کشورهای متخاصم، به کشورهای دیگری مانند روسیه، چین و یا هند بفرستند.

مرتضی میریان، رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران روز سه‌شنبه گذشته در یک برنامه تلویزیونی از زندگی «چهار هزار» نفر از فرزندان مقام‌های رژیم آخوندی در خارج از کشور خبر داد و گفت: امروز نزدیک چهار هزار فرزند برخی از مسئولان در آمریکا، اروپا و کانادا زندگی می‌کنند.

پس از این صحبت‌ها، رسانه‌های حکومتی از او انتقاد کردند و این اخبار را کذب دانستند. اما آخوند حسن نوروزی، عضو مجلس فرمایشی رژیم با تایید این عدد گفت: حضور حدود چهار هزار نفر از فرزندان مسئولین در خارج از کشور واقعیت دارد. از اول انقلاب بخش عظیمی از اینها در خارج از کشور هستند و ما هم اعتقادمان این است که حضور دارند. نباید فرزندان مسئولین در کشورهایی که متخاصم هستند، حضور داشته باشند طبیعتا از آنها سواستفاده خواهد شد و درست نیست.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...