پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » ابراز نگرانی خانواده رضا شهابی پس از یک هفته بی‌خبری

ابراز نگرانی خانواده رضا شهابی پس از یک هفته بی‌خبری

خانواده رضا شهابی، از اعضای هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که در زندان محبوس است، طی یک هفته اخیر هیچ تماسی با وی نداشتند.

به گزارشسندیکای اتوبوسرانی، با وجود بیماری‌های متعدد آقای شهابی، نگرانی‌های خانواده وی بسیار جدی است.

رضا شهابی حتی از اجازه تماس تلفنی با همسر و فرزندانش برخوردار نیست و خانواده وی نسبت به سلامت بودن آقای شهابی تردید دارند.

بی‌خبر نگاه داشتن خانواده شهابی و دیگر فعالان کارگری بازداشت شده، از جمله ریحانه انصاری‌نژاد، آنیشا اسداللهی و کیوان مهتدی، مصداق اذیت و آزار روحی و شکنجه روانی است و باید فورا متوقف شود.

همسر و فرزندان آقای شهابی و دیگر فعالان بازداشت شده، باید بتوانند به راحتی تماس تلفنی و ملاقات حضوری با عزیزان به بند کشیده شده خود داشته باشند.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت جسمانی این فعال کارگری، بازداشت رضا شهابی، حسن سعیدی، ریحانه انصاری‌نژاد، آنیشا اسداللهی، کیوان مهتدی و معلمان بازداشتی و پرونده‌سازی کاذب علیه آنان را محکوم کرده و خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط آنان و تمام بازداشتی‌های اعتصاب کارگران شرکت واحد از جمله وحید فریدونی، فریبرز سجادپور، محسن قرایی، حامد اصغری، علی صمع خانی، جواد صادقی، محمد علی عبادداری، علی اصغر آبشناس، محسن کبیری‌دور، احد صالح پور و ابراهیم گورانی شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...