پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » توجیه حکم اعدام احمد رضا جلالی، توسط وزیر اطلاعات رژیم تروریستی جمهوری اسلامی: جاسوسی احمدرضا جلالی برای اسرائیل، اثبات شده است

توجیه حکم اعدام احمد رضا جلالی، توسط وزیر اطلاعات رژیم تروریستی جمهوری اسلامی: جاسوسی احمدرضا جلالی برای اسرائیل، اثبات شده است

اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات رژیم تروریستی جمهوری اسلامی پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت، بدون ارائه مدارک و توضیح مستدل، مدعی شد که «جاسوسی احمدرضا جلالی» برای اسرائیل، «اثبات» شده، و حکم اعدام این پژوهشگر ایرانی-سوئدی همه مراحل قضائی خود را طی کرده است.

این مقام امنیتی رژیم تروریستی جمهوری اسلامی اعلام کرده که وزارت اطلاعات به زودی «اطلاعات بیشتری را از جاسوسی جلالی» منتشر خواهد کرد.

دکتر احمدرضا جلالی، پزشک و پژوهشگر ساکن سوئد که در رشته مدیریت بحران در دانشگاههای بلژیک، سوئد و ایتالیا تدریس کرده، و به دعوت نهادهای علمی و پژوهشی و برای شرکت در برنامه های تحقیقاتی و آموزشی به ایران سفر کرده بود در تاریخ پنجم اردیبهشت ۱۳۹۵ در تهران بازداشت و زندانی شد.

اخیرا جمهوری اسلامی در وحشت از صدور حکم «دژخیم حمید نوری» با اتهام «جنایت جنگی» توسط دادگاه سوئد، که در اصل محکومیت تمامیت رژیم جمهوری اسلامی است، تهدید کرده که احمد رضا جلالی را اعدام خواهد کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...