پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » دیدار مایک پومپئو با مریم رجوی در بازدید از اردوگاه اشرف: رژیم ایران در ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار دارد

دیدار مایک پومپئو با مریم رجوی در بازدید از اردوگاه اشرف: رژیم ایران در ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار دارد

رادیو فردا – وزیر خارجه سابق آمریکا روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت در بازدید از اردوگاه «اشرف ۳» در آلبانی، که محل استقرار اعضای باقیمانده سازمان مجاهدین خلق است، گفت: «رژیم» جمهوری اسلامی ایران در ضعیف‌ترین موقعیت خود طی «ده‌ها سال» گذشته قرار دارد.

بر اساس گزارش مطبوعاتی سازمان مجاهدین خلق، مایک پومپئو در این بازدید که پنج ساعت طول کشید، در دیدار با مریم رجوی رهبر این تشکیلات گفته که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، «همین حالا هم شکست خورده است» و «او نتوانسته است قیام‌ها در ایران را سرکوب کند یا روح شرافتمندانه مخالفت را در درون مردم ایران بشکند».

پومپئو خود را عضوی از یک «گروه با صدای واقعی سیاسی در واشینگتن و سراسر جهان» خوانده و خطاب به رهبر سازمان مجاهدین خلق گفته که«به شما نیاز داریم تا توانایی‌های مخرب دیکتاتورهای مذهبی تهران رابه رهبران جهان معرفی کنید».

اوهمچنین از دولت دمکرات جو بایدن خواسته است تا«دستش را به سمت مقاومت ایران دراز کند و از ظرفیت‌های فوق‌العاده آن استفاده کند».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...