پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » ادامه قیام مردم ایران با فریاد «مرگ بر دیکتاتور» در شهرهای کشور

ادامه قیام مردم ایران با فریاد «مرگ بر دیکتاتور» در شهرهای کشور

تظاهرات اعتراضی علیه حکومت ایران که به دنبال جهش قیمت مواد غذایی و کالاهای اساسی آغاز شده به‌رغم خشونت ماموران امنیتی در چندین شهر از جمله «شهرکرد»، مرکز استان چهارمحال و بختیاری همچنان ادامه دارد.

اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف ایران که با خشونت و تیراندازی ماموران امنیتی مواجه شده، در شهرکرد شدت گرفته و مردم این شهر شامگاه دوشنبه، 26 اردیبهشت نیز به خیابان‌ها آمده و با شعار علیه سران نظام و فریاد «مرگ بر دیکتاتور» خشم و نارضایتی خود را نسب به اوضاع کشورشان ابراز کردند.

تصاویری که به‌تازگی از اعتراضات روزهای گذشته در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شده زخمی شدن یک کودک و تعداد دیگری از معترضان را نشان می‌دهد که هدف شلیک تیرهای ساچمه‌ای نیروهای امنیتی قرار گرفته‌اند.

تظاهرات در شهرهای استان چهارمحال و بختیاری که پس از خوزستان اکنون به کانون اعتراضات در ایران تبدیل شده همچنان شاهد حضور پرشمار معترضان است. مردم در شهر هفشجان بار دیگر به پایگاه بسیج حمله کردند و شیشه‌های یک حسینیه را در این شهر شکستند.

دو روز پیش اکانت توییتر «1500 تصویر» که اخبار اعتراضات ایران را منتشر می‌کند، با انتشار تصاویری از کشته شدن یک جوان معترض به گرانی‌ها به نام « سعادت هادی‌پور» در جریان تظاهرات مردم شهر هفشجان خبر داد.

اعتراضات مدنی مردم ایران در حالی ادامه یافته که قوه قضائیه رژیم جنایتکار آخوندی تهدید کرده همراه با سپاه و دیگر نیروهای امنیتی برای سرکوب وارد عمل می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...