پخش زنده
Home » Uncategorized » تداوم اعتراضات مردم در ایران و احتمال شهادت چندین نفر در سرکوبها

تداوم اعتراضات مردم در ایران و احتمال شهادت چندین نفر در سرکوبها

بر اساس گزارشها معترضان در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه یکشنبه ۲۵ اردیبهشت به خیابان‌ها آمدند و اینترنت تلفن همراه و خانگی در این شهر نیز قطع شده است.

در همین حال ویدیوهایی هم از شامگاه یک‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که گفته می‌شود مربوط به سرکوب اعتراض‌های مردمی در سورِشجان مرکز بخش لاران در شهرکرد، هم‌چنین کازرون در استان فارس است.

در ویدیوهای دیگری نیز استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مناطق مختلف هَفشِجان با هدف سرکوب اعتراض‌ها دیده می‌شود.

شهرهای مختلف ایران در روزهای گذشته و در اعتراض به افزایش شدید قیمت کالاهای اساسی و قطع یارانه‌ها صحنه اعتراضات مردمی و درگیری بین معترضان به سیاست‌های جمهوری اسلامی و نیروهای امنیتی بوده است.

به گزارش منابع غیر حکومتی و اطلاعات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، تاکنون در اعتراض‌های اخیر ۵ تن کشته شدند که کشته شدن دو تن از آنها را منابع حکومتی هم تأیید کرده‌اند.

بنابر گزارش‌های غیررسمی، امید سلطانی در اندیمشک، حمید قاسم‌پور و بهروز اسلامی در فارسان، هادی سعادتپور در هفشجان و پیش علی غالبی حاجیوند در دزفول، ۵ فرد کشته‌شده اعتراضات اخیر هستند. گفته می‌شود که از خانواده سعادتپور اعتراف اجباری گرفته شده است که بگویند پسرشان بسیجی بوده است.

در تجمع این شهر نیز به مانند شهرهای دیگر، معترضان شعارهای «مرگ بر رئیسی» و «مرگ بر خامنه‌ای» سر دادند.

ویدئوهایی نیز شامگاه یکشنبه از تجمع گروهی از معترضان در سورشجان در نزدیکی شهرکرد منتشر شد که در آن معترضان فریاد می‌زنند: «نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم».

ویدئویی هم از تجمع نیروهای امنیتی و انتظامی در اطراف فلکه صادقیه تهران منتشر شده است که ظاهرا برای مقابله با اعتراضات احتمالی در این بخش از پایتخت مستقر شده‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

اعتراض علیرضا آخوندی به اظهارات مارک دوبیتز

عليرضا آخوندی ، نماینده پارلمان سوئد در اعتراض به اظهارات مارک دوبیتز که گفته بود ...