پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » حمله مسلحانه به شهردار ناحیه۳ تهران و مجروح شدن وی

حمله مسلحانه به شهردار ناحیه۳ تهران و مجروح شدن وی

به گزارش سایت حکومتی انتخاب (۱۶اردیبهشت) مردم به جان آمده از تخریب ساخت و سازهایشان در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۵اردیبهشت شهردار ناحیه ۳ تهران و تعدادی از عوامل سرکوبگر منطقه ۱۹ را مورد ضرب و شتم قرار داده و مشخصاً شهردار این ناحیه به نام محمدجواد هاشمی را روانه بیمارستان کردند.

سایت حکومتی انتخاب در این زمینه نوشت: «سخنگوی شهرداری تهران محمدخانی گفت: ساعت ۱۶روز گذشته شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که متخلفان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند. چند روز پیش هم به ماشین این شهردار تیراندازی شده بود.

به گفته این کارگزار حکومتی، «حال عمومی آقای هاشمی خوب است و آسیبی به جمجمه وارد نشده اما ۲۵ بخیه، حاصل جراحات حمله ضاربان با قمه بوده است».

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر حملات مسلحانه و گوشمالی مزدوران رژیم افزایش یافته است.

از جمله سحرگاه روز شنبه۳ اردیبهشت، جوانان شورشی در زاهدان به فرماندهی تیپ ۱۱۰ موسوم به سلمان فارسی حمله کردند. در جریان این حمله یکی از محافظین سرکرده تیپ موسوم به ۱۱۰ سلمان فارسی به نام محمود آبسالان، فرزند پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه در تیپ سلمان به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا در تاریخ ۳۱فروردین‌ماه یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر مرزبانی رژیم آخوندی در سراوان به نام استوار دوم مجتبی میر توسط مردم و جوانان غیور استان سیستان و بلوچستان به‌هلاکت رسید.

همچنین به‌گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا در تاریخ ۲۹فروردین ماه یکی از مزدوران انتظامی رژیم به‌نام ستوان دوم علی شیخی کبیر که در جریان یک درگیری در مناطق مرزی زابل مجروح شده بود به هلاکت رسید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...