پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » هشدار مجدد نخست وزیر اسرائیل به رژیم آخوندی: دوران مصونیت از مجازات، که سازندگان تروریسم از آن برخوردار بودند، به پایان رسیده است

هشدار مجدد نخست وزیر اسرائیل به رژیم آخوندی: دوران مصونیت از مجازات، که سازندگان تروریسم از آن برخوردار بودند، به پایان رسیده است

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، در تهدید عاملان حملات تروریستی به اسرائیل گفت که؛ ما نه تنها کسانی که به ما حمله می‌کنند بلکه آمران آنها را حتی اگر هزار کیلومتر دورتر باشند، هدف قرار می‌دهیم.

سخنگوی بنت، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، به نقل از او گفت: دوران مصونیت از مجازات که سازندگان تروریسم از آن برخوردار بودند، به پایان رسیده است.

او افزود: تروریست عامل عملیات، تنها کسی نیست که بهای آن را خواهد پرداخت، بلکه طرف اعزام کننده، حتی اگر هزار کیلومتر با این مکان فاصله داشته باشد نیز باید بها را پرداخت کند.

بنت همچنین اعلام کرد که اسرائیل «در حال جنگ با دشمنی فرومایه است که خواهان مرگ و نابودی اسرائیل است … و بی‌وقفه در راستای نابود کردن زندگی شهروندان اسرائیل به جای ساختن زندگی و آینده آنها، تلاش می‌کند.

او با اعلام آمادگی تل‌آویو برای رویارویی احتمالی در صورت لزوم، گفت: ما آماده‌ایم و برای حمله قدرتمندانه و کارساز به دشمن، آموزش دیده‌ایم.

در حالی که نخست وزیر اسرائیل به صراحت به رژیم جمهوری اسلامی اشاره نکرد اما خطاب پیام‌ها به ویژه با توجه به تشدید تنش میان رژیم آخوندی و اسرائیل به روشنی معلوم است که متوجه جمهوری اسلامی است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...