پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » وحشت رژیم از مولوی عبدالحمید و هموطنان بلوچ: حمله تند روزنامه حکومتی دولت رژیم به مولوی عبدالحمید

وحشت رژیم از مولوی عبدالحمید و هموطنان بلوچ: حمله تند روزنامه حکومتی دولت رژیم به مولوی عبدالحمید

روزنامه حکومتی ایران،ارگان رسمی دولت ابراهیم رئیسی در شماره امروز خود به مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان حمله کرده و او را متهم کرده که از زمان شروع اعتراضات سراسری در ایران، تلاش کرده «رهبری آشوب‌ها» را به عهده بگیرد.

این روزنامه در ستون «دیگه چه خبر»، مولوی عبدالحمید را به ایراد سخنان «تفرقه برانگیز» و داشتن «نقشی مخرب» علیه امنیت و وحدت ملی متهم کرده است.

این روزنامه نوشته است «جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.»

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با اظهار نظرهای صریح خود در باره اعتراضات سراسری و حقوق مردم و انتقادهای تند علیه رهبر کودک کش جمهوری شیطانی به چهره‌ای خبرساز تبدیل شده است.

او روز گذشته بار دیگر از رژیم خواست تا به خواسته ها و تغییراتی که مردم خواهان آن هستند جامه عمل بپوشاند.

طبق گزارش‌ها، امام جمعه اهل‌سنت زاهدان زیر «فشار شدید» نیروهای امنیتی رژیم است تا از سخنان انتقادی خود و حمایت از مردم ایران دست بردارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...