پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » حمله یکی از برادران خاندان فاسد لاریجانی به مولوی عبدالحمید و هموطنان بلوچ: مسجد مکی مسجد ضرار است، از آنجا حرفهای متعفن بیرون می آید!

حمله یکی از برادران خاندان فاسد لاریجانی به مولوی عبدالحمید و هموطنان بلوچ: مسجد مکی مسجد ضرار است، از آنجا حرفهای متعفن بیرون می آید!

در ادامه دست و پازدنهای ناموفق خامنه‌ای برای تخریب شخصیت مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه مردمی اهل سنت زاهدان، محمد جواد لاریجانی یکی از برادران خاندان فاسد لاریجانی و مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اتهام‌های بی‌اساسی را علیه وی مطرح و مسجد مکی زاهدان را به «مسجد ضرار» تشبیه کرده است.

او با انکار صریح وضعیت اسفبار سیستان و بلوچستان گفت: خدمتی که جمهوری اسلامی در منطقه سیستان و بلوچستان کرد در تاریخ این خطه بی نظیر است.

لاریجانی با بیان این ادعا که «مولوی عبدالحمید فاقد حیثیت علمی است»، گفت؛ این نیاز امروز وجود دارد که جبهه انقلاب با عبدالحمید تعارف را کنار بگذارد.

در حالی که امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه‌های هر هفته خود، بیشترین حمایت را از زنان داشته، این چهره حکومتی در سخنانی اهانت‌آمیز، مدعی شده است؛ دشمن زنان در منطقه سیستان و بلوچستان همین مولوی عبدالحمید و اطرافیان‌شان هستند؛ اینها برای زنان ارزش قائل نیستند.

محمدجواد لاریجانی که پیش از این، در قوه قضائیه رژیم ایران، نهاد سرکوب شهروندان معترض ایرانی فعالیت می‌کرد، سنگسار زنان را «مجازات مترقی» دانسته بود.

لاریجانی در بخش دیگری از اراجیف خود، گفته است مسجد مکی کاملاً مصداق مسجد ضرار است یعنی دقیقاً محل توطئه؛ از آنجا «حرف‌های متعفن» بیرون می‌آید. حرف‌های کسانی که در «بیرون مرزها» علیه اسلام «توطئه» می‌کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...