پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » لوموند: پیمان خونبار میان رئیسی و سپاه پاسداران

لوموند: پیمان خونبار میان رئیسی و سپاه پاسداران

لوموند تحت عنوان «ابراهیم رئیسی و سپاه پاسداران: یک پیمان خونبار»، می‌نویسد: «رئیس‌جمهور (رژیم) ایران که «جلاد» لقب گرفته و در سال۲۰۲۱ به این پست رسیده، پیشرفت برق‌آسای خود را مدیون استعداد وحشتناک خود در ارتکاب یا حمایت از هولناک‌ترین فجایع است. او فردی است بی‌رحم و بسیار مورد علاقهٔ سپاه پاسداران. رئیسی و سپاه که بی‌رحمی و قساوت بی‌حد صفت مشترک هر دو آنها است با حمایت علی خامنه‌ای… به‌دو رکن خشن دیکتاتوری در ایران تبدیل شده‌اند که دست در دست هم برای سرکوب قیام جاری در ایران پیش می‌روند».

لوموند، می‌افزاید: «با ماجرایی خونبار مواجهیم. برای مطالعه و پی‌بردن به‌مسیر زندگی حرفه‌یی ابراهیم رئیسی… ابتدا باید کشته‌هایی را شمرد که پلکان ترقی بی‌رحمانه او شده‌اند.

او در سال۱۳۶۷ در سن ۲۸سالگی از سوی خمینی… به‌عنوان یکی از چهار عضو «هیأت مرگ» (در تهران) انتخاب می‌شود تا مخالفان محبوس در زندانهای کشور را به‌صورت فیزیکی حذف کند.

این «جلاد» به پشتگرمی و حمایت نیروهای امنیتی، شخص خمینی و جانشین او، علی خامنه‌ای، به صعود خود در سلسله مراتب قوه قضاییه که در کنار دستگاه امنیتی و نهادهای سیاسی-مذهبی ستون سوم رژیم به‌شمار می‌آید، ادامه داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...