پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » هشدار مولوی عبدالحمید به رژیم: دست از کشتن مردم بردارید، این اعتراضات با کشتن خاموش نمی‌شوند

هشدار مولوی عبدالحمید به رژیم: دست از کشتن مردم بردارید، این اعتراضات با کشتن خاموش نمی‌شوند

مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه دوم دی در مصلای مکی در این شهر گفت:

زدن مردم و ملت ایران کار درستی نیست، زدن آن‌ها، کشتن و اعدام کردن آن‌ها تاوان دارد، این اعتراضات با کشتن مردم خاموش نمی‌شود، با کشتن و اعدام و خشونت مشکلات بیشتر می‌شود و هیچ مشکلی با خشونت حل نمی‌شود.

قرآن می فرماید کشتن یک انسان بی گناه مثل این است که همه مردم روی زمین را کشته است.

کسی که حرفی دارد، اعتراضی دارد، حرفش باید مورد توجه قرار بگیرد و مفسد نیست.

از کجا دستور کشتار مردم در جمعه خونین در زاهدان و شهرهای دیگر صادر شد، تعجب می‌کنم از کجا دستور صادر شده و با چه جراتی اینها را کشته‌اند.

این که ولی امر هر امری را می تواند دستور دهد این خلاف عقیده و باور اهل سنت است و حتی پیامبر بجز وحی نمی‌تواند دستوری صادر کند و هر دستوری که پیامبر صادر می کند منتظر وحی می‌ماند و دستور او بر اساس وحی است.

اعدام و حکم محاربه برای زندانیان را تمام کنید چه کسی مجوز صدور این احکام را صادر کرده است؟ اسلام قوانینی دارد و قضات و همه مسئولان می توانند در چهارچوب قانون اسلامی حکم کنند.

سرمایه ایران، نفت و گاز نیست سرمایه ایران، ملت و مردم ایران هستند که با علم و دانش می توانند کشور را آباد و به ارتقا برسانند.

با کردار و رفتار خود مردم را دین گریز نکنید طوری برخورد نکنید که از دین فرار کنند و نسبت به پیامبر بدبین کنند این گناه نابخشودنی است. هر نظام و حکومت اسلامی که مردم را دین گریز و مردم را نسبت به دین بدبین کنند گناه نابخشودنی است.

دین نباید فدای حکومت شود نظام را فدای دین کنید، دین را فدای نظام نکنید. برای بقای نظام از دین هزینه نکنید باید برای بقای دین از نظام و حکومت اسلامی هزینه کنید.

علمای اهل سنت، زندانیان سیاسی و بازداشتی های اخیر را آزاد کنید و درد و دل و مشکلات آنها را بشنوید مشکلات، گرفتاری ها و خواسته های مردم را بشنوید و حل کنید.

با سلاح و گلوله حکومت پا برجا نمی‌ماند. باید حمایت مردمی باشد تا حکومت ادامه پیدا کند با زندان کردن ملت نمی‌توان بقا را حفظ کرد. اگر مردم نخواهند باید به دید و خواسته مردم احترام گذاشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...