پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » رئیس پارلمان اروپا: تا اطلاع ثانوی هیچ تماس مستقیمی بین هیئتها و کمیته‌های پارلمان اروپا با همتایان رسمی جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت

رئیس پارلمان اروپا: تا اطلاع ثانوی هیچ تماس مستقیمی بین هیئتها و کمیته‌های پارلمان اروپا با همتایان رسمی جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت

به گزارش سایت کمیسیون اروپا روز دوشنبه ۳۰آبان روبرتا متسولا رئیس پارلمان اروپا در سخنرانی افتتاحیه در مورد وضعیت در ایران گفت: هفته گذشته شاهد صدور احکام اعدام برای معترضان دستگیر شده در ایران بودیم. پارلمان اروپا به‌شدت با مجازات اعدام و سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات مشروع مخالف است.

متسولا در ادامه افزود: من از مقامات جمهوری اسلامی می‌خواهم که در همین نقطه و هم‌اکنون توقف بزنند. پارلمان اروپا از اضافه شدن بیست و نه فرد و سه نهاد به فهرست افرادی که تحت تدابیر محدودکننده یا تحریم هستند، استقبال می‌کند.

رئیس پارلمان اروپا درخواست کشورها در مورد رژیم جمهوری اسلامی را بیان کرد و گفت: ما از کشورهای عضو می‌خواهیم که فشار را افزیش دهند. در پاسخ به تحریم غیرقابل قبول اعضای این پارلمان از سوی ایران، اجازه دهید اعلام کنم که تا اطلاع ثانوی هیچ تماس مستقیمی بین هیئتها و کمیته‌های پارلمان اروپا با همتایان رسمی ایران وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه حمایت خود از انقلابیون در ایران را ابراز کرد و افزود: ما کسانی را که از خیابانهای ایران به ما نگاه می‌کنند، نادیده نمی‌گیریم. ما در کنار شما هستیم. ما با شما خواهیم ماند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...