پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » ردپای دیگری از نمود مافیای فساد در گم شدن ۵ هزار میلیارد تومان ارز صادراتی و مسائل پشت پرده آن

ردپای دیگری از نمود مافیای فساد در گم شدن ۵ هزار میلیارد تومان ارز صادراتی و مسائل پشت پرده آن

پشت‌پرده گم شدن ۵هزار میلیارد تومان ارز صادراتی، عنوان مطلب رسانه حکومتی تجارت نیوز است که به مافیای فساد در غارت و چپاول نجومی اعتراف می‌کند.

تجارت نیوز شنبه ۱۹ شهریور، نوشت: پرونده تخلفات پتروشیمی مهر هم‌چون سکه دو روی دارد. یک روی آن گم شدن بیش از ۵ هزار میلیارد ارز صادراتی است و روی دیگر آن اخلال در زنجیره پتروشیمی‌ها و بحران در تأمین سوخت و انرژی شهری و صنعتی در آستانه زمستان سرد است. حال افکار عمومی منتظر ورود مدعی‌العموم به این پرونده برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و بحران گازی در کشور است.

این نشریه حکومتی می‌افزاید: سازمان بازرسی در پرونده پتروشیمی مهر، واگذاری پرحاشیه ۶۰ درصد از سهام شرکت به سرمایه‌گذار ایتالیایی و بیش از ۵ هزار میلیارد ارز صادراتی گمشده و تبانی و بدهی ۳ هزار میلیاردی و حقوق‌های نجومی و تخلفات بورسی و غیره مشاهده می‌شود؟!

تجارت نیوز به‌ نقل از اقتصادآنلاین نوشته که پتروشیمی مهر تولیدکننده برترین گرید پلی‌اتیلن خاورمیانه به‌دلیل تخلفات سهام‌دار خارجی این شرکت در آستانه ورشکستگی و تعطیلی قرار گرفته است. این شرکت از زیر مجموعه‌های هلدینگ خلیج‌فارس است.

این در حالیست که کمتر از یک ماه گذشته، فساد نجومی ۹۲ هزار میلیارد تومانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان که نوک کوه مافیای فساد سرکردگان جمهوری اسلامی است در جنگ باندی و مافیایی برملا شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...