پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » اختصاصی درتی_وی ؛ تهدید امیرعلی لباف به ترور و تجاوز به همسرش توسط عناصر رژیم تبهکار جمهوری اسلامی در فرقه حکومتی دراویش

اختصاصی درتی_وی ؛ تهدید امیرعلی لباف به ترور و تجاوز به همسرش توسط عناصر رژیم تبهکار جمهوری اسلامی در فرقه حکومتی دراویش

شب گذشته امیرعلی لباف یکی از فعالان حقوق بشر توسط عناصر «فرقه حکومتی دراویش» تهدید به »قتل و تجاوز به همسرش» شد.

بر اساس فایلی که در اختیار رسانه مبارز و مردمی «در تی وی» قرار گرفته است، دو تن از مزدوران رژیم جمهوری اسلامی در «فرقه حکومتی دراویش» امیرعلی لباف فعال حقوق بشر و یکی از شاهدان عینی فاجعه گلستان هفتم که توانست از کشور خارج شود و در مصاحبه با رسانه ها ناگفته های «گلستان هفتم» را بازگو کند را تهدید به «ترور و تجاوز به همسرش» کردند.

هویت این اشخاص رسول و فرشید محجوبی فرزندان مرتضی محجوبی، «شیخ فرقه حکومتی دراویش» است، و خود را از جان نثاران سید علیرضا جذبی «ثابتعلیشاه»، «شخصی که با مهندسی سازمان اطلاعات سپاه توانست پس از به شهادت رسیدن دکتر نورعلی تابنده در حصر، بر مسند قطبیت شورایی دراویش گنابادی نشسته و این سلسله مستقل را به سلسله ای کاملا حکومتی تبدیل کند»، معرفی می کنند، و در این فایل به صورت وحشتناکی اعلام می کنند که؛ «ما هر جنایتی که می کنیم پشتمان به ولی خدا گرم است».

لازم به یاداوری است که در جمهوری اسلامی کلیه ترورها باید یک توجیه و مبنای دینی و شرعی داشته باشد، یعنی باید برای ترور افراد «فتوا» داشته باشند، به همین دلیل هم شما در این فایل می شنوید که فرشید محجوبی صراحتا می گوید؛ «ما هر جنایتی که داشته باشیم پشتمان به ولی خدا گرم است»، معنای این جمله این است که با داشتن «فتوا» از «قطبیت شورایی حکومتی» که ریاست آن بر عهده سید علیرضا جذبی «ثابتعلیشاه» است می توانند به هر جنایتی دست بزنند و اینگونه مغزشویی می شوند که این یک «امر الهی» و «واجب» است، و این همان موضوع بسیار خطرناکی است که امروز در «فرقه حکومتی دراویش» در جریان است.

رسول و فرشید محجوبی که از عناصر اجرایی رژیم در فرقه حکومتی دراویش می باشند در بخش دیگری از این فایل صوتی با «فحاشیهای بسیار رکیک» و تهدید علنی امیرعلی لباف به ترور در خارج از کشور، همسر وی را تهدید به تجاوز کرده و اعلام می کنند که به عناصر خود (حلقه مافیایی دراویش حکومتی در خارج از کشور) می گویند از خجالت آقای لباف و خانواده اش بیرون آیند.

عناصر تهدید کننده که بارها خود را از سینه چاکان شخص دیگری موسوم به رضا تابنده، که از عناصر رژیم جمهوری اسلامی در خارج از کشور و «کاندید بعدی رژیم برای قطبیت شورایی فرقه حکومتی دراویش» است معرفی کرده، و همچنین رضا تابنده در صفحه شخصی خود این افراد از از بهترین دوستان خود در زندگیش معرفی کرده است، در بخشی از این فایل صوتی خطاب به آقای لباف می گویند تو دیگر راهت بسته شده و نمی توانی به ایران برگردی، ولی مطمئن باش که راه ما باز است و به زودی به «قلاب» ما می افتی و به سراغت می آییم.

پیش از این نیز در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ یکی دیگر از عناصر فرقه حکومتی دراویش با نام عباس محمدی، دکتر سید مصطفی آزمایش را تهدید به قتل و ریختن خون وی در پاریس کرد.

چهار روز پیش از آن نیز در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، یک صفحه اینستاگرامی که آن نیز خود را از هواداران فرقه حکومتی دراویش، و جان نثار رضا تابنده، معرفی کرده بود، دکتر سید مصطفی آزمایش، «مدیر مسئول انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» و وحید بهشتی، «مدیر رسانه مبارز و مردمی در تی وی»، و سایر دست اندرکاران «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» و «در تی وی» را تهدید به ترور و قطعه قطعه شدن و ذوب در اسید کرده است.

این حساب اینستاگرامی آدرسی را با عنوان آدرس منزل «وحید بهشتی» در لندن منتشر کرده بود، که البته این آدرس درست نبود.

در گذشته نیز دکتر سید مصطفی آزمایش و مجموعه همکاران ایشان در «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» و رسانه مردمی و مبارز «در تی وی» توسط عناصر رژیم جمهوری اسلامی، تهدید به قتل شده بودند که گزارش آن تهدیدها به مجامع بین المللی و پلیس ارائه شده بود، «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» نیز تاکنون دو بیانیه در ارتباط با این تهدیدها منتشر کرد.

لازم به یاداوری است که چندی پیش سید علیرضا جذبی «ثابتعلیشاه»، «که بر کرسی ریاست قطبیت شورایی حکومتی» دراویش گنابادی تکیه زده، پیروان خود را به دامان نظام فاسد جمهوری اسلامی فراخواند و با بکار بردن الفاظ توهین آمیز ایرانیان مقیم خارج از کشور را به «گدایی» متهم کرد و از آنها خواست به دامان نظام جمهوری اسلامی باز گردند. آقای جذبی همچنین ضمن انکار حق بانوان برای انتخاب نوع پوشش، زنان بی حجاب را نیز به «گدایی و بی آبرویی» متهم کرد.

آقای جذبی در انتصابات رئیس جمهوری نیز از دراویش خواست در انتصاباتی که از پیش مشخص بود جلادی با نام رئیسی از آن بیرون خواهد آمد شرکت کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...