پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » واشینگتن یک بار دیگر «آب پاکی» را بر دست آخوندها ریخت: پرونده فعالیت‌های مشکوک اتمی جمهوری اسلامی بسته نخواهد شد

واشینگتن یک بار دیگر «آب پاکی» را بر دست آخوندها ریخت: پرونده فعالیت‌های مشکوک اتمی جمهوری اسلامی بسته نخواهد شد

به دنبال درخواست تهران برای کنار گذاشته‌ شدن پرونده فعالیت‌های مشکوک هسته‌ای این کشور توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، آمریکا بار دیگر تأکید کرد که با این درخواست جمهوری اسلامی در جریان مذاکرات هسته‌ای وین موافقت نخواهد کرد.

به گزارش العربیه، یک منبع در وزارت خارجه آمریکا گفت: واشینگتن بر ادامه تحقیقات آژانس درباره آثار اورانیوم کشف‌ شده در مراکز هسته‌ای اعلام‌ نشده تهران پافشاری می‌کند.

این منبع در ادامه بر ضرورت پاسخگویی جمهوری اسلامی به سوال‌های مطرح‌ شده درباره برنامه هسته‌ای این کشور تأکید کرد و افزود: تا زمانی که همه جزئیات مورد بحث قرار نگیرد، هیچ توافقی با جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت.

واشینگتن روز گذشته تایید کرده بود که پاسخ رژیم تهران به پیش‌نویس اتحادیه اروپا را دریافت کرده است، اما با این وجود، آن را «غیرسازنده» و «گامی به عقب» خواند.

این منبع در وزارت خارجه آمریکا، در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که دولت جو بایدن دستیابی به توافق و احیای «برجام» را بهترین راه برای مقابله با رژیم جمهوری اسلامی می‌داند.

او درباره پاسخ آمریکا به متن جمهوری اسلامی تصریح کرد: واشینگتن با شرکای خود در این زمینه هماهنگی‌های لازم را به عمل خواهد آورد و در زمان مناسب به تهران پاسخ خواهد داد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...