پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » حسین راغفر: در دستکاری آمارهای رسمی منتشر شده در نظام جمهوری اسلامی تردیدی ندارم و این آمارها قابل استناد نیستند

حسین راغفر: در دستکاری آمارهای رسمی منتشر شده در نظام جمهوری اسلامی تردیدی ندارم و این آمارها قابل استناد نیستند

حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا با بیان اینکه تردیدی ندارم که آمارها در نظام موجود دستکاری می‌شود گفت: در اینکه آمارها در جمهوری اسلامی «کاملا سیاسی» است، اصلا تردیدی وجود ندارد و معتقدم آمارهایی که به صورت رسمی منتشر می‌شوند، به صورت کافی و وافی قابل استناد نیستند.

حسین راغفر اظهار داشت: تولیدکننده آمارها «تحت تاثیر نفوذ قدرت و دولت» مستقر قرار می‌گیرند و تا زمانی که این نظام، ساختار حکومتی و دولتی دارد نمی‌توان انتظار نظام آماری سالم را داشت.

به گفته این اقتصاددان، مردم نسبت به آنچه رسما اعلام می‌شود، وضعیت متفاوتی را مشاهده و تجربه می‌کنند که این مسئله شامل آمارهای بیکاری، تورم و سایر آمارهای مرتبط به اقتصاد کلان می‌شود.

گفتنی است که همواره رژیم جمهوری اسلامی وحشت از انتشار آمارهای صحیح را داشته زیرا شماری افراد مزدور و غیرمتخصص بر اداره کشور گماشته شدند و جز ویرانی و آسیب به مردم و سرزمین ایران در همهی بخش‌های مختلف دستاوردی به علت ناکارآمدی نداشته‌اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...