پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » گزارش «وبسایت دیسپج» در ارتباط با خطر مراکز «تروریست پروری» رژیم تبهکار آخوندی در امریکا

گزارش «وبسایت دیسپج» در ارتباط با خطر مراکز «تروریست پروری» رژیم تبهکار آخوندی در امریکا

وبسایت آمریکائی «دیسپچ» در مقاله‌ای حضور سازمان‏‌های آموزشی و مذهبی وابسته به رژیم جمهوری اسلامی در ایالات متحده آمریکا که نمایانگر «قدرت نرم» آن‌ها در آمریکا هستند را خطری فزاینده دانست زیرا که جمهوری اسلامی از آنها به‌عنوان «شبکه‌های استخدام تروریست» استفاده می‌کند.

این وبسایت در تحلیل این مقاله «مرکز آموزش اسلامی هیوستون» در تگزاس را به عنوان نمونه مطرح می‌کند. این مرکز شیعی که روابط نزدیکی با تهران دارد، شامل یک مسجد است که برنامه‌های اجتماعی را برای جماعت شیعه سازماندهی می‌کند، و یک مدرسه خصوصی به نام «الهادی» و یک مدرسه روز یکشنبه دارد.

به گفته «دیسپچ»، این مرکز آشکارا از ایدئولوژی رژیم تروریستی جمهوری اسلامی حمایت می‌کند، و ممکن است «بخشی از یک شبکه بزرگتر» باشد. زمینی که این مرکز در تگزاس اجاره کرده در اصل متعلق به «بنیاد علوی» است، که خود از سازمان‌های جنجالی در نیویورک است.

دادستانی منتهن مدعی شده که این بنیاد از طریق بانک ملی، که توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده به دلیل خدماتش به «نیروی قدس» سپاه مورد تحریم قرار گرفته است، برای رژیم جمهوری اسلامی پولشویی کرده و خدماتی به آن رسانده است و موضوع بنیاد علوی طی سال‌های اخیر موضوع دعوای حقوقی مهم بوده است.

وبسایت دیسپج وجود چنین مراکزی در ایالات متحده را محیط‌های مناسبی برای «تروریست‌پروری» جمهوری اسلامی می‌شمارد. این رژیم در حقیقت با استفاده از مراکز خود در خاک آمریکا مسیر «رادیکال‌سازی» را کوتاه می‌کند و برای آمریکا یک منشاء «تروریسم خانگی» ایجاد می‌کند، که می‌تواند از آن به عنوان ابزاری برای تهدید و نابودی اهداف خود در ایالات متحده استفاده کند.

مقاله نتیجه می‌گیرد که با توجه به ماهیت رژیم تروریستی جمهوری اسلامی، افزایش قدرت نرم این رژیم در آمریکا امری خطرناک است، و لازم است این قضیه مورد بررسی دقیق سیاست‌گذاران قرار گیرد و به منظور مقابله با آن چاره‌اندیشی شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...