پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » درخواست زندانیان سیاسی: ناهید شیرپیشه را آزاد کنید

درخواست زندانیان سیاسی: ناهید شیرپیشه را آزاد کنید

شماری از زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی‌شهر کرج با انتشار نامه‌ای سرگشاده، بازداشت مادر جاویدنام پویا بختیاری توسط سرکوبگران را محکوم کردند.

این نامه را آرشام رضایی، رضا محمدحسینی، زرتشت احمدی‌راغب، علی موسی‌نژادفرکوش، امضا کرده‌اند.

متن نامه این زندانیان سیاسی به شرح زیر است:

چراغ انسانیت و دادخواهی خاموش شدنی نیست.

خون به ناحق ریخته جگرگوشه او، وی را بی‌تاب و سرگشته هر روز به این سوی و آنسوی می‌کشاند تا شاید با دادخواهی فرزند دلبند خود، با تمام زخمهای زمانه دل پر درد او تسکین یابد. اما تو با لشکرکشی، یورش و شکستن درب خانه او را با غُل و زنجیر به اسارت بردی.

با چه رویکرد و با کدام هدف به خانه ناهید شیرپیشه، مادر زنده‌یاد پویا بختیاری یورش بردید؟ می‌خواهید چه چیز را اثبات کنید؟ فراقانونی بودن خود را؟ با نقض آشکار حقوق شهروندی، قدرت خود را به رخ مادران بی‌دفاع می‌کشید؟ آیا عدل و حقوق بشر اسلامی این است؟

بگذارید مادران با داغ عزیزان خود بسوزند و بسازند. قدرت در عشق و محبت و مهرورزی است، نه در نفرت و کینه و سرکوب و کشتار و زندان.

۴۳ سال به بیراهه رفتید، چپاول کردید و کشتید و سینه سپر کردید به کجا رسیدید؟ چطور نفهمیدید، زبان مردم و کنشگران و دادخواهان، زبان خشونت و زور نیست؟

بس است، تمام کنید، دست از سر مردم نجیب و شریف ایران بردارید. ناهید شیرپیشه، مادر دادخواه و جگرسوخته را فورا از زندان آزاد کنید و با احترام به خانه خود بازگردانید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...